Gjest Kv84 Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg sliter med å komme meg ut, da det er bare for å gå i matbutikken for å handle det samme hver eneste gang jeg er i butikken. Venninner har jeg mistet på veien, jeg sliter sånn i sosiale samvær med andre, jeg holder meg heller inne alene. Det er mye i å være på her på Kg eller spiller pc-spill, da går tiden fort. Andre ting som å lese eller hekle/strikke klarer jeg så vidt å holde på med i maks 20-30min før jeg mister lysten eller tenker negative tanker. Hva gjør dere som har det som meg, hva gjør du igjennom dagen, dager da du ikke kommer deg ut?
sara-ellis Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Rømmer inn i noen andre sin verden med å se på tv-serier :-)
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Begynn å tren, finn en jobb eller begynn med skole før du gjør deg selv sykere. Jeg tvinger meg ut døren for å gå en tur de dagene om det kommer flere på rad, for jeg vet konsekvensene av å bare holde seg inne. Anonym poster: 35e887e0adac5e15844cbc99aab68752
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå