AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg våknet opp med en stor frykt for at jeg har HIV. Jada, man kan kalle meg halv-hypokonder. Jeg er en hetroseksuell kvinne, og har aldri hatt sex med noen fra utlandet. Men sjansen er jo der, er den ikke? Virker som det er svært få som tester seg i Norge, og det virker ikke som man får symptomer som gjør at man kan få noen pekepinn på hva som skjer. Så derfor har jeg noen spørsmål, Har du testet deg for hiv? Har du noen gang vært redd for at du har hiv? Kjenner du noen som har hiv? Hvor stor er sjansen for å få hiv i Norge? Anonym poster: d6f8f3b3f8fec64de2f161fad0d2fcf2
2shy Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Man trenger ikke ha sex med noen fra utlandet for å få HIV. Ja jeg har testet meg, frisk. Var redd. Har en kompis med to naboer som har HIV, samt jeg har en bekjent som har AIDS (har levd med det i 15 år). Alle lever relativt normale liv. Sjansen er så klart mindre i Norge enn i høyrisiko-land, men det betyr ikke at man ikke skal ta forhåndsregler. Ta en test og få ro i sjela
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå