Gjest Blomst Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Er 16 år, og lurer på om hjerterytmen min er uregelmessig. Når jeg f.eks ligger og kjenner på pulsen og puster med magen, kjenner jeg at når jeg puster inn går pulsen rolig, og nå jeg puster ut går den fort. Kjente nettopp etter nå mens jeg sitter, og den er sånn nå også... Det er vel ikke arteflimmer eller hjerteflimmer eller hva det nå heter? Har ofte brystsmerter og vanskelig for å puste/ tung pust, men har fått høre av lege osv at det er pga angst og at jeg har litt skjev rygg. Men vet ikke om det har med hjerterytmen å gjøre da, har ikke spurt om det. Dessuten synes jeg det er tungt å puste også når jeg ikke har angst. Er dette normalt? En annen ting er at når jeg ligger så må jeg ofte holde pusten og klarer ikke å puste med magen når jeg snakker (føles i hvert fall sånn) og må stoppe opp og puste liksom .... litt vanskelig å forklare men... det er vel ikke farlig det heller?
Gjest Funky Punk Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Høres helt normalt ut, men er du usikker så kontakter du legen din igjen
Gjest Blomst Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Høres helt normalt ut, men er du usikker så kontakter du legen din igjen Ja håper det er normalt...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Hei Hva har jeg sagt til deg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FruLuna Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Det er helt normalt at hjertet slår saktere når du puster inn og raskere når du puster ut. Spesielt hos unge mennesker. Resten bør du ta opp med legen din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå