AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Jeg har drevet med en gutt en liten periode, men vi har ikke hatt samleie enda, men vi har som sagt kost oss en del. Forrige uke var det min fødselsdag, han overrasket meg med hotellrom, kake osv. alt var perfekt. Etterhvert begynte vi og rote, etter han fingret/slikket meg, så runket/sugde jeg han, men gjett hva? Han kom før jeg rakk og suge han "ordentlig" og vi fikk aldri hatt den sex'en jeg håpet på. Jeg synes personlig han kom alt for FORT. Er det normalt? Jeg har ikke så mye erfaring (av personlige grunner) - håper på hjelp på forumet. ( Jeg er 22, han er 35 ) Anonym poster: c8d7dd8fb1b4fa9d90c30b39231744af
pleasantdreams Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Det er veldig normalt. Noen ganger blir de så sprengkåte at de ikke klarer å holde seg så lenge. Vil nok gå seg til etter hvert. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Det er veldig normalt. Noen ganger blir de så sprengkåte at de ikke klarer å holde seg så lenge. Vil nok gå seg til etter hvert. Kan hende at han bare ville gjøre seg ferdig så fort som mulig. Anonym poster: 16eefee3fec0824fb33551650a19c608
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Kanskje det var lenge siden sist han hadde hatt sex, at han kanskje hadde litt nerver, og var veldig kåt. Samboeren min kommer fort hvis det er lenge siden sist vi hadde sex (noen ganger kan det gå litt tid pga sykdom eller bortreist i jobben i noen uker), mens ellers kan han holde ut lenge. At han kom fort en gang er ikke noe å bli lei seg over, ikke ta sorgene på forskudd! Anonym poster: a64f9337b06e1baa25cfcd8cfa5e1948
smilo Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Jeg ser ikke problemet. Hvorfor ikke begynne på igjen. Han ville sikkert vært klar for en ny runde relativt kjapt
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Det er veldig normalt. Noen ganger blir de så sprengkåte at de ikke klarer å holde seg så lenge. Vil nok gå seg til etter hvert. Jepp, heeelt normalt, menn er litt "sånn" vett'u. Kommer for fort = problem. Når det går seg til så kommer han helt sikkert for sent, det betyr sannsynligvis at han ikke tenner like mye på deg som før = problem. Menn er håpløse altså 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå