AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Skal på bilferie i Europa i sommer og shopping-glad som jeg er har jeg lyst til å sette av en dag eller to i en storby i Tyskland. Liker små nisjebutikker, bokhandlere, interiørbutikker, papirhandlere og små nips butikker. Ikke SÅ opptatt av klær. Min samboer er ikke så veldig gira på å rote seg inn i en storby med bil, så vet ikke om Berlin er noe lurt alternativ. Har hørt at Dresden er en bra shopping by og også Lubeck. Hva med Leipzig eller Bremen? Noen som har vært der eller har en annen by å anbefale? Skal også innom Salzburg og Zurich, håper det er noen fine handlemuligheter der også Takker for innspill! Anonym poster: 398b11b5ecb7c8df00d0f902d88837c8
Gjest Methusalem Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Hamburg er en fantastisk by Dere burde dra innom Hamburg
Mermaid Blues Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Jeg ville absolutt tatt turen innom Lübeck Jeg har ikke vært der i voksen alder, men elsket den byen både da jeg var barn og senere som shoppeglad tenåring. Det er også utrolig koselig der, og om dere liker marsipan er det himmel på jord! Ellers, om dere ønsker å dra til Berlin er det mulig å parkere bilen utenfor sentrum og heller ta U-bahn inn, google "park and ride Berlin" for å finne hvilke holdeplasser som har parkering. Inne i selve Berlin er det mye kjekkere å komme seg rundt med U-bahn og S-bahn enn å kave med bil uansett Skal også innom Salzburg og Zurich, håper det er noen fine handlemuligheter der også Jeg har aldri vært der selv, men har en kompis som bor i Vöcklabruck, og han pleier ofte å dra på dagsturer til Salzburg bare for å shoppe - han sier det er knallbra shoppingmuligheter, og kommer stadig hjem med nye kupp Sukk, nå fikk jeg lyst til å dra til Tyskland eller Østerrike igjen, elsker begge landene God tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå