lell Skrevet 9. februar 2013 #1 Del Skrevet 9. februar 2013 Kan jeg kjøre til mandag? Hva gjør jeg nå?? Varseltegnet for dieselpartikkelfilter (eller hva det heter) begynte plutselig å lyse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #2 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvordan ser det ut? Hadde dieselbil for en stund siden, da skrudde motorlampa seg på, snakket med mekanikere på Ford som ikke helt forstod hva det var. Snakket med en annen dieselbileier og han fortalte meg at det kommer av at det blir litt tett bak med eksosen, noe filter, eller noe, pga den blir for daukjørt. Han anbefalte meg å kjøre en stund på lavt gir og litt høy fart med en del omdreininger, over 3500 altså. Jeg gjorde det, etter at bilen hadde blitt passe varm, så forsvant lampa. Anonym poster: e4266ab3e58c1ec3ec87995aecf2de1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 10. februar 2013 #3 Del Skrevet 10. februar 2013 Les instruksjonsboka. Legg deg i 3 eller 4 gir og ligg på ca 2500omdr til lampa forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå