Gå til innhold

Verdens flaueste opplevelse.......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter fremdeles og skjelver etter det flauest jeg noensinne har opplevd og som rimelig sikkert kommer til å forbli det flaueste jeg vil oppleve.

Blir til og med flau av å skrive det her som anonym bruker....

ok,

Jeg bor altså i kollektiv sammen med to andre jenter. De studerer andre fag, men stemningen i kollektivet er god. Denne helgen skulle de begge bort, og jeg har i et par uker planlagt en skikkelig kosehelg med kjæresten min som bor et annet sted i landet. Han er ofte på besøk, men på grunn av at det er lytt og lite i kollektivet, er det alltid en utfordring om vi ønsker å ha sex - ender faktisk med litt stillesex under dyna på gulvet på rommet mitt, eller i dusjen.

Denne helgen planla jeg at vi skulle kose oss skikkelig, og når han kom i går kveød hadde jeg tent masse lys, laget middag og tatt på meg en litt sexy kjole. Han skjønte "tegninga", og etter at vi hadde fått i oss maten og litt vin, gikk det ikke lenge før vi var i gang i sofaen. Det var deilig å være alene hjemme og ikke måtte ta hensyn til noen. Etter et langt vorspiel, ble det "god stemning" og vi planla litt analsex. Han pleier da gjerne å varme meg opp med en liten buttplugg i glass.. Siden vi var alene, ble jeg plassert "på alle fire" lent fremover på stuebordet på knær i sofaen. Etter at han hadde plassert pluggen, måtte han løpe inn på rommet mitt og hente mer glidemiddel. Jeg var litt borte der og da, og hørte ikke at noen låste seg inn i leiligheten. Oppdager ikke det før han kommer ut igjen fra rommet mitt og roper.... Når jeg snur meg ser, jeg han stå der kliss naken, med ereksjon sammen med to jenter på ca 16-17 år... Alle ser helt rare ut, og de er sikkert bare 3-4 meter fra der jeg ligger med rompa i været, kun iført stayups, og med en buttplug stikkende ut fra der sola aldri skinner.

Jentene ble stående og med et blikk som jeg aldri glemmer. Jeg skrek også, og løp ut på badet.. Pluggen glei ut og falt på gulvet, men jeg turte ikke å stoppe.

Jentene gikk inn på kjøkkent og kjæresten min kom etter inn på badet. Jeg hyoerventilerte og har følt panikkpuls siden.

Jentene var visstnok søsteren til hun ene i kollektivet og venninnen. De hadde lånt nøkkelen for å hente noen ipod-høytalere....

Jeg har ikke snakket med room-mate'n, og vet ikke hvordan jeg skal takle dette.. Kjæresten min synes det er litt småmorsomt, men foreløpig klarer jeg ikke å se noe komisk i det i det hele tatt..

Fyfaen.

Anonym poster: e1110e8c674aa4a077afc541868462c2

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper det var pinlig for dem også, dessuten: hvorfor ringer de ikke på når de skal inn i et fremmed hjem?!

Anonym poster: 8b6ce62c92eeb4db39dd4a96334af647

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at de ikke ringte på, kjipt at du har sex i kollektivets fellesareal.

Anonym poster: af866c8652c50d236b371b5ac5edd123

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde lånt nøkkel .

Anonym poster: e1110e8c674aa4a077afc541868462c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår du er flau, men di fleste par ville nok tenkt tanken på å piffe opp lit i den situasjonen.

Jeg ville bare lagt kortene på borde og gi en enkel unnskyldning, men ikke lag et så stort numer ut av det. Jeg ville prøvd å bare le av det. har bustet min roomie før selv, men vi bare lo av det da og ler enda bedre av det nå :) det skjer di aller fleste og humoren i det vil du etter hver kunne se, og jeg tror det er den beste måten og takle det på ;)

:klemmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug:

Det er nok like flaut for dem. Prøv så godt du kan og hev deg over det, lignende episoder har skjedd med flere enn man tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

:skratte:

Det beste du kan gjøre er å le av det selv, helt ærlig. Det er kanskje vanskelig, men det hjelper faktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehehehehHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: afc860b2fbb1b6ccece0f5731b12edf7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le! Du og kommer til å le en gang om en goood stund!

Tenker nok at de jentene ringer eller banker på en annen gang de bare braser inn i leiligheten til noen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men jeg klarte ikke holde meg. Her måtte jeg bare le. Det beste var bildene i hodet, av den stakkars buttpluggen som sklei ut og ble liggende på gulvet. Kjære vene, hahaha!

Når det er sagt, så skjønner jeg godt at du er flau, jeg tror jeg hadde kategorisert dette som en særdeles traumatisk opplevelse hadde det skjedd meg. Ta tiden til hjelp. Det er ikke verdens undergang. Sex er naturlig, alle har det, bare på forskjellige måter. Kan i hvertfall tenke meg at de jentene ble temmelig forskrekket selv, og føler seg sikkert rimelig dumme..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, til pass for dere når dere knuller i fellessofaen.

Anonym poster: f6157fb784ed55e86d7c060a8461ef8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du sitter der på gamlehjemmet om en god del år, så er det du som kommer til å ha den beste mimrehistorien! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på deg, TS.

Jeg tror du troller :P

Hvis du mot formodning skulle være ærlig; OMG! Jeg hadde blitt knallrød i kinnene bare ved å tenke på dette de neste 30 årene ! Og jeg ville flyttet ut av kollektivet og byen snarest.

Anonym poster: 756a1de701e8d874dc41cf76abc94869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på deg, TS.

Jeg tror du troller :P

Hvis du mot formodning skulle være ærlig; OMG! Jeg hadde blitt knallrød i kinnene bare ved å tenke på dette de neste 30 årene ! Og jeg ville flyttet ut av kollektivet og byen snarest.

Anonym poster: 756a1de701e8d874dc41cf76abc94869

Du fikk meg til å tenke på denne:

1234332115991.jpg

:fnise:

Anonym poster: 68454fe82d30ad30794c2df9673d0ea6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...