AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Hei! Han gikk fra meg for en måned siden, jeg begynner å venne meg til tanken at jeg er singel og jeg skal klare alt selv. Men så kommer det til den dagen han for seg kjæreste. Jeg går rundt å tenker på det hele tiden, og det sliter meg fullstendig ut. Om han hadde kommet tilbake til meg, ville jeg ikke ha tatt han imot med åpne armer. Men allikevel så forsvinner ikke tanken på den dagen han for seg kjæreste. Da kommer jeg til å bli helt kunst. Så hva skal jeg gjøre? Anonym poster: fe2a5bea3846687bc33c0648754de532
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 du må fo deg kjæreste selv. Anonym poster: 670abb8b47c5f8a81dc216fb6a3d1d9a 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Det er DITT LIV og DITT FREMTID du må fokusere på. Det blir sjelden behagelig å vite at en ex har fått seg ny kjæreste, noen ganger pga følelser, men oftest pga eiendomsfølelse og egoet vårt,noe som vi har det veldig vanskelig med å skille fra hverandre. Jobb hardt for å tenke på deg, og hvorfor ikke begynne med å flørte litt med andre? Det vil hjelpe deg å se at det går an å gå videre før man har glemt exen 100%, og at det faktisk hjelper å gå videre i ens hode og følelser. Jo mer fokuserer du på det du skrev om, jo vanskeligere gjør du det for deg å gå videre og være lykkelig. Det er vel ikke det du ønsker, ikke sant? Lykke til videre Anonym poster: 7329119cc62b286532127b462d2c0eb4
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 å få-får-fikk-få evt å få- får- fekk- få
Cristella Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Det stjerner og planeter sa! Men tilbake til tema; når den dagen kommer må man bare manne seg litt opp og tenke på seg selv. Det er vondt, spesielt om man kanskje ikke er helt over eksen, men det er ikke så mye man kan gjøre med det. Følelser kommer og går, og det må man bare godta!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå