AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Jeg har blitt bedt om å ta med noe fingermat til et venninnetreff i neste uke, men jeg mangler helt inspirasjon. Vi blir mellom 8 - 10. Det er flere som er gravide/ammer, så jeg vil gjerne ta hensyn til det. Jeg vil helst gjøre alt klart hjemme, så forslag til noe som kan serveres kaldt hadde vært helt perfekt. En av de andre skal ta med lefseruller, så jeg bør finne på noe annet enn det. Noen forslag? Anonym poster: 9664d1844b4ff7faad87dfd670529499
Yvonne86 Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Du kan bake brød, det blir alltid tatt godt i mot. Eller tannpirkere med f.eks ost og skinke, tomat og ost eller noe annet snadder :-)
Jenna Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Mini quishe. Butterdeig kjevles ut og stikkes rundinger. Lag en grunnblanding av egg og melk. 2 egg til 1.25 dl melk. Krydre med det du har lyst til og som passer til fyllet. Selv har jeg laget fyll med mais, paprika og skinke, eller med bacon og karramellisert løk. Stekes i 15 20 min På 200 grader. Kan varieres i det uendelige. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå