Lumiere Skrevet 19. mars 2004 #1 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei alle sammen! Har vært litt usikker på om jeg skulle opprette dagbok, i og med jeg ikke er gravid ennå, og da kanskje best hører hjemme under "prøvere". Men skitt au; har sett at andre prøvere har dagbok, og målet vårt er jo det samme - vi vil ha bebiss!!! Ble rimelig gira da jeg oppdaga EL-slim i dag tidlig!! Her er mine faktaopplysninger: Er idag på dag 12 etter dag 1 i forrige mens. Syklusen min er på 26 dager, dvs. at IKM er 2. april - eller om 14 dager. Merket første tegn på EL igår ettermiddag (litt hvitt i trusen), og idag var det mye hvitt i trusen. Betyr dette at EL har vært eller pågår? Vi koste oss natt til igår, og kommer til å gjøre nye "forsøk" ikveld. Dette betyr vel at vi har store sjanser til å lykkes på denne EL, dersom alt annet stemmer også? Sædcellene lever jo i 72 timer, dvs. 3 døgn, og dersom jeg får ny "påfylling" idag - så lover dette godt utifra min begrensende kunnskap... Er kjempespent, og trenger oppmuntring og råd fra dere med mer erfaring på området - siden dette er vår PP1. Etter at vi hadde en uplanlagt "alarm" forrige måned bestemte vi oss for å kaste p-pillene og la det stå til nemlig :-) Dere hører garantert mer fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei, og som dagbokskriver! Som mange andre begynte jeg dagboka som prøver/mistenkt gravid, og sitter nå her med en liten spire i magen! Jeg vil nok si at det er meget gode sjanser for at det klaffer hvis dere koser dere i dagene fremover... :-) Og det er siste dag med EL-slim som er mest sannsynlig EL-dag. Hvis du i tillegg måler tempen, vet du når EL har vært! Men bare kos i vei, og ligg i ro etterpå, det funka for oss! Det blir spennende å følge deg fremover! Lykke til! 9+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2004 Da kom det "håndfaste" beviset; vi er midt i EL :-) :-) :-) Vi har allerede gardert oss når det gjelder å sette inn "støtet" før EL; idag kommer forsøket under EL, og så får vi bare fortsette gledene i helgen Å så gøy og spennende!!!Det er faktisk lenge siden jeg har hatt så lyst på kos som nå de to siste månedene. Noen andre som har opplevd at sex-lysten øker når man er prøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. mars 2004 #4 Del Skrevet 19. mars 2004 Velkommen som dagbokskriver. Her er det veldig koselig å være. Masse koselige jenter med tips, råd og oppmuntring dersom det trengs... Ellers vil jeg tipse deg om: www.snartgravid.com Men da som et tillegg til oss... En blir veldig opphengt i sex når en er prøver. Opplevde selv at viljen var større enn lysten mer enn en gang i fjor og året før... Men "må" man - så "må" man... Så kommer IKM... : endten eller Da kan en eller Ønsker deg lykke til som prøver. Var selv prøver i 16 mnd sist. Nå har jeg en baby på 4 mnd i dag + en gutt på 7 år. Vi er igang med jakten på nummer 3... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mars 2004 Er som sagt midt i EL-perioden min, merket litt hvit utflod i forgårs, på dag 11, hadde tydelig EL-slim igår, på dag 12, og lurer på om perioden med EL-slim bare varer så lenge slimet er tilstede? Ifølge syklusen min skal jeg ikke ha EL før dag 14 nemlig... Grunnen til at jeg spør er at pga. sykdom fikk vi ikke kost oss inatt; og er litt bekymret for om EL nå er over!!! Målte tempen idag tidlig, og den var fremdeles lav, samt at jeg kjente et type sekret i skjeden, men ikke så tydelig slim som igår. Idag kjenner jeg litt mensmurring - kan dette tyde på at egget er på vei ned egglederne? Er det da for sent med tanke på mulig graviditet? Syns også at livmortappen fremdeles er myk; uten at jeg har noen erfaring med å bedømme denne da :-) Venter på svar og "trøst" til en litt bekymret Lumiere :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. mars 2004 #6 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei og som dagbokskriver! Så gøy at du valgte å opprette dagbok! Det er veldig artig å følge med i andres prøvelser, og diskutere ting og tang. Men man blir litt opphengt - føler jeg bare er i prøver-forumet og dagbøkene for tiden! Det skal i alle fall bli spennende å følge med deg i jakten på en liten spire! God helg! fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 20. mars 2004 Takk for hyggelige hilsener fra La Traviata, Mayamor og Hulderjenta! Virker veldig koselig her inne; og mye godt lesestoff for en uerfaren på området :enig_animasjon: Har tilbrakt dagen i Ålesunds gater; vært på 3 forskjelige kaféer og bare nytt livet med en god veninne. Har tenkt på helt andre ting enn EL, og til min store glede oppdaget jeg bevis på at EL ikke er over ennå da jeg kom hjem i ettermiddag. Været er flott, livet smiler og det er helg!!! En fin helg til alle flotte jenter på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei alle sammen! Det har vært en spennende helg på alle måter; ikke bare har jeg hatt EL, men sambo har fått bihulebetennelse!!! Dette medførte langt mindre kosing enn først planlagt - men respekterer min kjæres hodepine. Er bare innmari uvant at han skylder på hodepine når det for én gangs skyld er jeg som tar initiantivet... he, he, he... slik pleier det IKKE å være Har målt tempen den siste uken, men siden jeg ikke har vært konsekvent hverken med tidspunktet eller hvor mye aktivitet jeg har vært i før måling kan man ikke bruke disse målingene til noe vettugt... Har alltid målt med det samme jeg har stått opp, men når tidspunktet varierer fra 07:15 til 12:00 bør resultatene taes med en klype salt! Vet at jeg hadde en dipp i går; er aldri under 36 ellers i uken, og igår var tempen 35.99... Som KalloRilla beskriver i sin dagbok har også jeg en type lotionaktig utflod nå etter EL; kanskje er det etterdønninger fra EL, men slik jeg har forstått det fra http://www.pernille.info/utflod.htm, så har man denne lotionlignende utfloden bare den første dagen etter EL, så blir man tørr... Årets påske blir den mest spennende jeg noensinne har opplevd - siden vi venter på resultat av våre eventyr (les; baby) og ikke minst at vi tilbringer 10 påskedager i London!!!! Venter mens den 3. april - så om de to kryssene kommer blir det ekstra artig at de kommer i London Kanskje vi må ta en Beckham da, og navngi vår førstefødte etter en bro? Neida, fra spøk til alvor - det kommer vi aldri til å gjøre, men skal love dere at det blir magiske øyeblikk i London om så er!!! Jeg og KalloRilla er prøvere med omtrent de samme tidene, både for forrige mens, EL og testing... Flott om andre i samme situasjon gir seg til kjenne så kan vi heie på hverandre!!! Stor tirsdagsklem fra Lumiere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 24. mars 2004 Historien om vår vei mot en liten fortsetter; er helt i startgropa når det gjelder prøving, og har mange spørsmål!!! Går rett på sak; og dere får unnskylde direktheten: I helgen, dvs. på fredag og lørdag hadde jeg som sagt tidligere synlig EL-slim (den typen som kan dras flerfoldige centimeter) Ifølge syklusen min skulle EL være på søndag. Idag er det 3 dager siden søndag, og jeg er fremdeles våt i trusa; dvs. jeg har en følelse av at mensen kommer i hvert øyeblikk. Vi oss natt til mandag - kan det være som er på vei ut, som forårsaker fuktigheten? Har aldri opplevd å ha vært "våt" så lenge etter Fint om jeg får et svar på dette; ivrig som jeg er leter jeg allerede etter tegn Klem fra Lumiere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. april 2004 #10 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom aller raskest for å ønske deg og dine en riktig ... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2004 #11 Del Skrevet 2. april 2004 GOD PÅSKE! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. april 2004 #12 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp: ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !! fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #13 Del Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 13. april 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har gitt opp å følge med på 2 forum; må dessverre meddele at jeg har flyttet til SG. Der bruker jeg det samme nicket som her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 14. april 2004 #15 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har gitt opp å følge med på 2 forum; må dessverre meddele at jeg har flyttet til SG. Der bruker jeg det samme nicket som her inne... Hvilket forum en er i, spiller ikke så stor rolle for min del, det viktigste er at en føler seg vel der en er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå