Gjest Earth Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 (endret) .. Endret 6. mars 2022 av Earth
snøfrisk Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Uff og uff, vet ikke hva jeg skal si! Du er utrolig modig som klarte å gjennomføre en så omfattende operasjon våken!! Dårlig av den første legen du var hos, men bra du fikk støtte av de som opererte deg. Lykke til videre! Stor klem til deg
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Jeg oppdaget en slik i 2009, og fikk samme beskjed som deg. Nå har den forøvrig begynt å røre på seg, og det er snakk om å fjerne den. Jeg har blitt forespeilet narkose, men jeg har selv lagt inn et ord for lokalbedøvelse, jeg blir fryktelig syk av narkose. Kan ikke helt forstå hvordan de kan forsvare bruk av narkose for å fjerne den. Ditt tilfelle blir selvfølgelig annerledes, fordi den var så stor og dyptliggende, men min ligger overfladisk og er omtrent på størrelse med en klinkekule. Min er også øm, og jeg liker ikke at den er der. Takk for at du deler! Anonym poster: b405b09e431658af511baf18b3e47f79
Gjest Earth Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 (endret) T. Endret 6. mars 2022 av Earth .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå