Gå til innhold

Hvorfor gidder han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på flørtern/datet en fyr i snart 2 måneder, vi har hatt sex et par ganger og har alltid hatt det hyggelig når vi har vært sammen, selv om det nesten alltid har vært på mitt initiativ. Jeg er veldig forelsket i ham og det vet han, men vi har begge kommet fram til at vi ikke er klare for noe forhold akkurat nå, men vi har ikke sex med andre. Vi treffer på hverandre flere ganger i uken. Nå har han sluttet å svare på meldingene mine. Det var strengt tatt bare èn melding, men han svarte ikke og han pleier alltid å svare. Ingen stor, stygg, skummel melding heller. Sendte den for noen dager siden, og jeg tok det som et hint om at han ikke vil mer eller ikke er så interessert.

Idag traff jeg på ham igjen, og jeg kjente at jeg prøvde hardt å unngå ham fordi jeg ikke vil virke "pågående" og fordi jeg rett og slett er litt fornærmet for at han ikke har svart meg. Han var helt normal, som ingenting hadde skjedd, litt flørtende og parat til å slå av en prat som vanlig. Jeg derimot var veldig ukomfortabel med hele greien, var kort i svarene og klar for å stikke så fort sjansen bød seg.

Nå lurer jeg på hvorfor han (og gjerne gutter generelt?) gidder? Hvorfor ikke bare si ting som de er og rive plasteret av fort? Det kan jo bli veldig kleint om vi skal treffes ofte og ting skal være som de er nå, uavklart og merkelig.

Hva burde jeg gjøre fremover?

Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassisk tråd på kvinneguiden, og det er trist at det er sånn... Jeg hadde spurt han rett ut om hva han egentlig ville, men jeg hadde ikke tatt noe mer kontakt med han før han gjorde det, heller ikke hatt mer sex med han hvis jeg var forelsket i han.. Men nå er jeg veldig forsiktig av meg, er redd for å bli såret. Så jeg hadde heller ønsket at han da skulle gi mer av seg selv,som du selv skriver, så virker det som at du ble litt lei deg/irritert over at han ikke svarte på den meldingen din...

Anonym poster: 91e6184d9c066de2ee5b993e9eb33e6b

• Liker 3
Skrevet

Om innholdet i meldinga er relevant for problemet ditt bør du opplyse om hva som stod i den. For slik jeg leser det virker det som om det som stod i meldinga var viktig for deg å få svar på.

Anonym poster: 1b68a33bf1508ca79380997c0e5a6284

Skrevet

Det var bare snakk om når vi skulle finne på noe igjen. Dvs veldig relevant.

Ts

Skrevet

Det var bare snakk om når vi skulle finne på noe igjen. Dvs veldig relevant.

Ts

Hvis han ikke klarer å svare på det, hadde jeg latt det ligge og heller latt han ta mer initiativ. Du skrev jo selv at det bare er du som inviterer han.... Men du må velge selv, men jeg hadde ikke gitt mer av meg selv nå.. Hadde latt det ligge en stund..

Anonym poster: 91e6184d9c066de2ee5b993e9eb33e6b

Skrevet

Hvordan vet du i heletatt at han har sett meldingen?

Anonym poster: bdf766c8e52d68fe69312eb96ca612ad

Skrevet

Den ble sendt på facebook og det står at han har sett den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...