Gå til innhold

Erlend Hefner Stokkedal


Gjest fjellhamster

Anbefalte innlegg

Er det ikke en annen fotograf som også har tatt til seg Hefner-navnet? Mener å ha lest om en fyr som er akkurat som han dere beskriver her, bare at han var asiatisk (adoptert). Han utnytter jenter som vil bli modeller, lover dem gull og grønne skoger, ligger med dem og så viser det seg at alt bare er løgn..

Benjamin var det han het! Han var visst ikke fotograf, men sjef for et "modellfirma".

http://linncesilie.blogg.no/1316452797_advarsel_styr_unna_de.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er video av Benjamin Hefner. Utrolig at HAN har klart å lurt så mange, dum som et brød når han snakker.

Anonym poster: ac0dd0e07676a03d24f93fc87cad53f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk at de skal drive å kalle seg for Hefner. Herregud :roll:

Er jeg født i går, betyr det noe spess eller hva er greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg født i går, betyr det noe spess eller hva er greia?

Det er vel hentet fra hugh hefner tenker jeg

Anonym poster: 8f1f95183e690ef92ce78e0f3f24d580

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eneste som er kvalmt her er å se 40+ folk bedømme andres suksess. Må spørre: Er dere bare sjalu? Eller har dere virkelig ikke noe bedre å drive med? Ta å drit i å bry dere så jævlig mye om hva andre driver med, jentene som jobber for han har flere valg, det er ikke synd på dem. Dere trenger ikke svare på denne kommentaren. Hvis dere føler at dere absolutt må så vit at jeg ikke kunne bry meg mindre.

Anonym poster: 7100d694748ce1923c2799592c446eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som er kvalmt her er å se 40+ folk bedømme andres suksess. Må spørre: Er dere bare sjalu? Eller har dere virkelig ikke noe bedre å drive med? Ta å drit i å bry dere så jævlig mye om hva andre driver med, jentene som jobber for han har flere valg, det er ikke synd på dem. Dere trenger ikke svare på denne kommentaren. Hvis dere føler at dere absolutt må så vit at jeg ikke kunne bry meg mindre.

Anonym poster: 7100d694748ce1923c2799592c446eb3

Er du Erlend eller?? :ler:

Anonym poster: e79fd427f0f40297ded37a9fc3138e5c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du Erlend eller?? :ler:

Anonym poster: e79fd427f0f40297ded37a9fc3138e5c

I wish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i at fyren er eklere enn ei blodbuse, men det ser jo ikke ut til at han akkurat tvinger jentene til å være med på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tvinger vel ingen, men det vel en grunn til flere trakk seg fra den dumme glamour konkurransen.

Unge naive jenter som har et stort ønske om å bli glamourmodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tvinger vel ingen, men det vel en grunn til flere trakk seg fra den dumme glamour konkurransen.

Unge naive jenter som har et stort ønske om å bli glamourmodell.

Jepp.

Har egentlig ikke skjønt hvor de tar glamouren i 'glamourmodell' fra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Synes det er ganske rått at den ekle fyren der får seg så mye mus, jeg.

Enig.

Men spørs om han får seg noe, i og med at han prøver seg på så unge jenter - tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Men spørs om han får seg noe, i og med at han prøver seg på så unge jenter - tenker jeg.

Det tror jeg dessverre han gjør. Nok av naive, litt enkle ungjenter som tror han kan hjelpe dem til å bli modeller på heltid der ute. Det er hundrevis av dem, og selv om 80-90% av dem skygger unna ham er det fortsatt nok igjen. Han har et slags navn der, og dette er en bransje der jeg kan tenke meg at det å forsøke å ligge seg til toppen er rimelig utbredt, for å si det sånn. Nå er ikke han her "toppen", men igjen, det er neppe de aller mest intelligente unge damene han støter på i hverdagen.

Anonymous poster hash: 340a8...82c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Euforia

Her er video av Benjamin Hefner. Utrolig at HAN har klart å lurt så mange, dum som et brød når han snakker.

Anonym poster: ac0dd0e07676a03d24f93fc87cad53f2

LOL, det er det verste og mest uinteressante jeg noensinne har sett!! Brødhuer finner hverandre tydeligvis....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er video av Benjamin Hefner. Utrolig at HAN har klart å lurt så mange, dum som et brød når han snakker.

Anonym poster: ac0dd0e07676a03d24f93fc87cad53f2

/ f a c e p a l m

For et totalt intetsigede og hjernedødt intervju.

Anonymous poster hash: 4463e...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker så godt Helene Rask i TV2-programmet Tabloid satt der med silikonpuppene sine veltende ut av blusen og kjeftet løs på en kvinnelig politiker som mente at glamourmodellbransjen ødelegger unge, sarte jenter, nå er hun blitt mor theresa selv og funnet tilbake "barnetroen" sin og hele pakka. Har hun ikke et snev av dårlig samvittighet når hun tenker tilbake på hvor mange ungenter hun har hjulpet inn i dette tøvet, og som sikkert sliter med både det ene og det andre per dags dato??



Anonymous poster hash: e1efc...6ed
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker så godt Helene Rask i TV2-programmet Tabloid satt der med silikonpuppene sine veltende ut av blusen og kjeftet løs på en kvinnelig politiker som mente at glamourmodellbransjen ødelegger unge, sarte jenter, nå er hun blitt mor theresa selv og funnet tilbake "barnetroen" sin og hele pakka. Har hun ikke et snev av dårlig samvittighet når hun tenker tilbake på hvor mange ungenter hun har hjulpet inn i dette tøvet, og som sikkert sliter med både det ene og det andre per dags dato??

Anonymous poster hash: e1efc...6ed

Godt poeng. Rart det der. Men money talks og de glamourmodellene som føler for å ta et oppgjør med bransjen mens de er i den er sikkert klar over at det er en risiko i seg selv. Da kommer det ut når de legger opp.

Anonymous poster hash: 7caf9...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

... Og dette er Rannveig Heitmanns nye type? Høres ut som en kjernekar..

Anonymous poster hash: 46cea...628

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiezeKatze

Patetisk fyr for patetiske jenter. De fortjener hverandre, og det er en fryd å se dem på tv. Ønsker mer slik tv. Så lenge folk har IQ nok til å ha råderett over sitt eget liv, så elsker jeg å se dem opptre som de latterlige menneskene de er. Håper disse billige horene knuller den bleikfeite uglybuglyen for en white russian.

uglybuglyen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...