Gå til innhold

Dere som liker bdsm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne dere hatt et forhold med en som misliker det eller er det nødvendig for et godt sexliv?

Anonym poster: 1721c63f9423df5c41f3c426ea5d5cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo på BDSMeren? Noen klarer ikke leve uten det, andre klarer seg med å få en dose deng i ny og ne. Jeg hører til sistnevnte kategori. Kunne nok ikke levd helt uten, men jeg klarer meg helt fint med en sjelden gang. Sånn er det vel uansett hva slags spesielle kinks man måtte ha? For å ta et konkret eksempel: En fotfetisjist har det neppe spesielt bra med en som nekter vedkommende å kose med føttene hennes.

• Liker 1
Skrevet

Som Eleutheria sier finnes det jo flere kategorier. For min del ville det vært vanskelig å leve med en partner som ikke var interessert i det, og sannsynligvis umulig å leve med noen som virkelig mislikte det. Det er en såpass stor del av mitt sexliv at jeg ikke tror jeg hadde klart å gå inn i et forhold hvor jeg visste jeg aldri kom til å få oppleve det.

Anonym poster: 59503b648e5170dbf375b9847c1a683b

Skrevet

Bdsm er jo mye mer enn bare sex. Men jeg kunne nok ikke fått det til å fungere med en som ikke er interessert, og ihvertfall ikke med en som virkelig misliker det. Om det av ulike grunner går en viss tid uten bdsmelementer i hverdagen og sexlivet, kan jeg bli direkte ufin, og ser ikke for meg at det hadde vært sunt for verken meg eller en partner som ikke vil møte mine behov på det området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...