Gå til innhold

Louis Vuitton speedy 35


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som vet hva en speedy 35 koster i Norge?

Anonym poster: b199607b64f7905e103946bc4649dacc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Speedy er faktisk billig i LV sammenheng :)

For standardversjonen i Damier/Monogram print tipper jeg rundt 4,5 om du vil ha bandouliere-versjonen (den med skulderstropp) tror jeg vesken koster rundt 2K mer, men jeg er ikke helt sikker da dette er basert på priser jeg så på vesken i utlandet før prisstigning. Du kan jo ringe butikken om du vil ha nøyaktige tall:)

Jeg vurderte forresten den samme vesken, men droppet det da jeg synes at den "sægger" litt og holder formen dårlig om man velger den størrelsen. Dessuten synes jeg de håndtakene er litt upraktiske siden man er nødt til å bære vesken i enten armkroken eller i hånden.

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 4000 for den vanlige ja. Du kan se på siden til uk, der er det priser også er de stort sett litt billigere i Norge en der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedy 30 i damier ebene kostet 3800 for 2,5 år siden, så jeg tipper 35 ligger på 4000-4500 nå. Det går jo an å ringe å høre :)

Er godt fornøyd med min, den har fått mye "juling" oppover årene og har blitt brukt som hverdagsveske/skoleveske, men den ser fremdeles veldig fin ut. Låsen er ikke like blank som ny lengre, og man kan se litt slitasje på håndtakene, men det er jo slikt som går an å bytte ut etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...