Sacky Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Heihå! Jeg var på en vanlig sjekk hos gynekolog, bare fordi det hadde vært en stund siden jeg hadde vært der, og hun tok et par tester av meg, blant annet for klamydia. Senere ble jeg ringt opp igjen, og hun sa at klamydiatesten var positiv. Jeg har ikke hatt noen kjønnssykdommer før. Jeg har nå hatt fast partner siden september-oktober, før vi ble sammen var jeg med en annen i 3 år, som var jomfru da vi ble sammen og ingen av oss har vært utro. Min nåværende type sier at siste han har ligget med før meg var for halvannet - to år siden. Han har hatt klamydia før dette, fått behandling og blitt testet negativt igjen. Han så tydelige tegn, og nå har han ikke hatt noen symptomer (det er kun jeg som har fått det påvist av min lege). Jeg synes det er rart at jeg skal ha gått med klamydia i omkring 4 år uten å merke noe som helst, og han i omtrent 2 år når han har hatt det før med tydelige symptomer. Legen hans sa, og jeg har hørt fra andre at testen kan vise falsk positiv, kan dette være tilfellet her? Bare spør av nysgjerrighet Takk for svar!
Merete76 Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 ja og frekvensen af falsk pos. stiger med alderen for bestemte test. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå