AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Synes jeg stadig vekk plutselig leser i media om nok en person som er anmeldt for å hatt sex med barn. Det mest vanlige yrke jeg kommer over som de har er lærer. Og det er vel fordi, er man lærer får man tilgang til barn? Er ikke lenge siden jeg leste om nok en lærer som var blitt dømt for dette. Hvorfor blir de ikke bare gynekolog i tedenfor? Blir det ikke litt lettere for dem å jobbe i fred da, mens de kan "fingre" så mange de vil og i tilegg få betalt? Ingen trenger da å vite hva de egentlig tenker og blir vel sikkert da vanskeligere for dem å bli oppdaget? Forresten når jeg tenker meg om, jeg har aldri hørt om en eneste gyneklog som er blitt anmeldt for sexmisbruk. Har hørt om leger, men ikke gynekologer. Hvorfor det? Måtte jo vært det mest perfekte yrke for slike folk, eller er det tanken på studere musa til bestemor på 85 som holder dem unna? For jeg antar de fleste gynekologer valgte ikke yrke basert på sex. Anonym poster: fb07046622eb304810874b7595b87ff3
Gjest Out Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor skulle de blir gynekolog hvis de er interessert i barn? Barn går ikke til gynekolog. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå