Gå til innhold

Kjærestetur...tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten planlegger å reise et sted sammen i sommer, i 1 uke. Vi vil helst til et varmt sted, der man kan bade, men samtidig oppleve litt. Vil ikke ligge på en strand i 1 uke (jeg har ikke noe imot det, men han vil se litt også)

Noen som har noen tips til et sted som ikke er altfor langt unna, med rimelig mat og drikke, hvor man i tillegg kan oppleve litt kultur?

Jeg har tenkt litt på Kroatia, de har nydelige strender, samtidig som du kan dra inn til byen for å oppleve litt. Tar gjerne imot flere tips, og anbefalinger!

Videoannonse
Annonse
Gjest Morteno
Skrevet

Kan gjerne anbefale Malta. Masse fine steder, mye god mat og drikke og det er relativt billig fremdeles så vidt jeg vet.

Kan også ta en tur til Gozo da det er billig transport dit. Veldig fint sted, muligheter for dykking bland annet. Hvite strender med utrolig klart vann, spesielt Blue Lagoon: http://media.lonelyplanet.com/lpi/24641/24641-22/681x454.jpg

Fantastisk sted.

Gjest fjellhamster
Skrevet

Sicilia? Jeg har blitt veldig forelsket i Italia :)

Skrevet

Roma, masse inspirasjon til å dyrke hugleiken der :)

Skrevet

Roma, masse inspirasjon til å dyrke hugleiken der :)

Vi skal faktisk til Roma i mars :D I 3 dager, gleder meg så mye! Men takk for tipset uansett :)

Morteno: Malta er ikke en dårlig anbefaling! Skal gjøre litt research. Lest at man kan svømme med delfiner der også? Det er en stor drøm!

Fjellhamster: Er det dyrt med mat og drikke i Sicilia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...