Gå til innhold

Lite friksjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. På tirsdag hadde jeg sex med min faste partner. jeg var som jeg alltid er, veldig våt. Tidligere har ikke dette vært noe problem, men denne gangen kjente jeg han ikke like godt inni meg som jeg pleier å gjøre. Hvorfor er det sånn? og kjenner gutten noe selv om jeg ikke kjente så mye? Hadde vært fint med svar fra gutter men også jenter som har hatt lignende erfaringer :)

Anonym poster: d46b2fd69e4e44532ac068f6deae7926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever det når jeg ikke er tent nok. Gjerne hvis han holder på for lenge. Da er jeg jo våt, men så blir jeg lei.

Høres fryktelig tragisk ut, men det kommer an på stemningen.

Anonym poster: 73f9369fadd1727badffa85e68c27124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ofte FOR våt, og det ender med at vi må avbryte for å "lufte" litt, eller tørke vekk litt. Kjipt når hverken han eller jeg kjenner noe. Etter det kan vi fortsette som vanlig.

Anonym poster: 51f89c8161495c26058196a30d76415a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjenner lite, så merker nok han ganske lite også ja, snakker av erfaring...

Men var han helt stiv da når han penetrerte deg ?

Kanskje du var mer våt en vanlig ?

Kanskje du trenger å trene på bekkenbunnsmuskulaturen ved å gjøre knipeøvelser ?

Anonym poster: fa0449ba133ded1d574ebc790d481c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en kombinasjon av liten pikk/vid fitte.

Anonym poster: a3d94a85c81b8ba00b729d16f68da5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok større sjanse for at vagina er slapp en det er for penis å være under "normalen", er ikke mange % av penis der ute som befinner seg i mikro penis kategorien, men det finnes mer en mye av slappe vaginaer dessverre. :/

Anonym poster: fa0449ba133ded1d574ebc790d481c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Er nok større sjanse for at vagina er slapp en det er for penis å være under "normalen", er ikke mange % av penis der ute som befinner seg i mikro penis kategorien, men det finnes mer en mye av slappe vaginaer dessverre. :/

Anonym poster: fa0449ba133ded1d574ebc790d481c1a

Link til seriøs forskning som underbygger påstanden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var helt stiv ja, og er usikker på om jeg var våtere enn jeg pleier. Pleier alltid å være veldig våt, men har alltid kjent det veldig godt når han er inni meg. Får vel bare trimme dåsemusklene litt ekstra da!

Anonym poster: fae12020f288e90649fd131b977fa229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, en annen gang når vi hadde sex, sa han at han ikke klarte å holde lenger fordi det var så godt, og han kom etter kanskje 20-30 sekunder (bare sånn cirka). Og han sa det etterpå at det var godt. Følte det på akkurat samme måte da, at jeg ikke kjente like mye. Når jeg fingret her om dagen så kjente jeg at jeg var ganske trang.

Men han måtte jo ha kjent noe når han kom så fort og i tillegg sa det var godt, selv om jeg ikke kjente så mye? Skjønner bare ikke helt :) Hehe..

TS her igjen forresten.

Anonym poster: fae12020f288e90649fd131b977fa229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...