Gå til innhold

Menn som liker en finger i rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 av mine 10 "ekser" elsket å få en finger i rumpa under sex. Vet at menn aldri snakker om dette eller inrømmer at de liker det. Men hvor mange av dere gutta her inne liker dette? Bare nysgjerrig..

Anonym poster: 481a3f1044a0b6aade2be97341e7ad5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sure, så lenge dama er fin er jeg med på alt jeg.

Men du elsker det vell ikke?

Anonym poster: 25a5f70c005563b2438a5b19f23d42ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Men du elsker det vell ikke?

Anonym poster: 25a5f70c005563b2438a5b19f23d42ca

Elsker og elsker. Det er digg. Det tror jeg alle hadde syntes, om de droppet å være usikre pjokker som er redd for å "bli homo".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Jeg liker det, snakker om det, innrømmer det, og gir faen i hva folket mener om akkurat den saken!

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amazing Cunt Wig

Kanskje man er homofob eller noe

Jeg har lurt på det samme fordi jeg hater ABBA, og misliker sterkt rosa skjorter. Selv på svensker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på det samme fordi jeg hater ABBA, og misliker sterkt rosa skjorter. Selv på svensker.

Hate Abba og mislike rosa skjorter er ikke homofobi, det er sunn fornuft

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gjort dette på en mann før, aldri blitt bedt om det heller. Vært i to forhold hvor jeg har tatt det opp, men ingen av de hadde prøvd det før, eller ville prøve det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en mann som syns dette er toppen av lykke, men jeg tror mange menn må føle seg mandige nok i utgangspunktet før de tør akseptere at de kan like det. Hvis man i utgangspunktet er litt usikker på egen seksualitet, eller er redd for å få "homo-stempel", skjønner jeg godt at å få en finger opp bak ikke er det man har mest lyst på.

... Når det er sagt: Så mange mannfolk som nærmest forventer at dama er med på å prøve analsex burde det ikke være for mye forlangt at de også skal få bakenden utforsket :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Mitt inntrykk er at en del menn har litt homokomplekser.

Hvis de liker de blir "tuklet med" bak i der,

så føler enkelte at det "er noe feil med de".

Leit igrunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Elsker og elsker. Det er digg. Det tror jeg alle hadde syntes, om de droppet å være usikre pjokker som er redd for å "bli homo".

Det der er litt teit.. Det har med preferanser og tenningsmønstre å gjøre, og selv om noen er redde for å finne "homoen i seg", er det jo klart at mange rett og slettikke tenner på tanken engang.

Jeg kunne, som en parallell ha sagt; jeg tror alle jenter ville digga squirting bare de hadde sluppet kontrollfriken i seg". Og det tror jeg mange kvinner ville sagt nei til.

En kar som ville ha meg til sengs en gang sa "alle menn kommer til å prøve en annen mann en eller annen gang uansett". Da jeg spurte om det betyr at alle homser vil prøve en kvinne en eller annen gang, var han ikke med lenger.

Med en gang det er snakk om ræva og prostatastimulering, blir det et "de tør ikke"-fokus. Dropp det. Glad for at du har funnet noe du liker, men aksepter at dine erfaringer kun gjelder for deg. Som mine gjør for meg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Darthoven

Det der er litt teit.. Det har med preferanser og tenningsmønstre å gjøre, og selv om noen er redde for å finne "homoen i seg", er det jo klart at mange rett og slettikke tenner på tanken engang.

Jeg kunne, som en parallell ha sagt; jeg tror alle jenter ville digga squirting bare de hadde sluppet kontrollfriken i seg". Og det tror jeg mange kvinner ville sagt nei til.

En kar som ville ha meg til sengs en gang sa "alle menn kommer til å prøve en annen mann en eller annen gang uansett". Da jeg spurte om det betyr at alle homser vil prøve en kvinne en eller annen gang, var han ikke med lenger.

Med en gang det er snakk om ræva og prostatastimulering, blir det et "de tør ikke"-fokus. Dropp det. Glad for at du har funnet noe du liker, men aksepter at dine erfaringer kun gjelder for deg. Som mine gjør for meg.

Nei, at det er DEILIG å stimulere prostata er et objektivt faktum. At du ikke klarer å slappe av i den homofobe rassen di er ikke mitt problem.

Det har for øvrig ikke noe med tenning å gjøre. Det har bare noe med nytelse å gjøre. Jeg tenner på kvinnekroppen og å knulle kvinner. Det er deilig å få massasje på ryggen eller på prostata. Det er noe annet. Har ikke så mye med tenning å gjøre. Jeg tror du må utvide din forståelse for dette med sex, tenning og nytelse.

Endret av Darthoven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min gjør det, og jeg putter gjerne en finger i rumpa hans :P

Når det er sagt så har han fetisj på anal da, så her er det analsex hver gang, selv om jeg ikke synes det er så digg, men gjør det for han jeg da.

Han liker også å rimme og å bli rimmet. Har ikke latt han gi meg en rimjob enda, men jeg har gjort det på han flere ganger. Er ikke ekkelt i det hele tatt synes jeg, og jeg synes det er digg når jeg ser at han nyter det. :)

Anonym poster: adff4916dbfd7532317b304b5bfa9d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen homofob, men å putte fingrene eller enda verre, tunga mi oppi analen på noen, kommer aldri til å skje! Det er det mest grisete og uhygieniske jeg vet om, blir kvalm bare ved tanken. Ingen får oppi rumpa mi heller. Det er jo avføring oppi det, som er full av bakterier. Men for all del, dere som liker det, kjør på. Husk å vask og sprit hendene deres godt etterpå da, så dere ikke sprer avføringsbakterier overalt. Skjekk godt under neglene deres også!

Anonym poster: 9564fd8e988078cde9f6aa0a36ef3167

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er litt teit.. Det har med preferanser og tenningsmønstre å gjøre, og selv om noen er redde for å finne "homoen i seg", er det jo klart at mange rett og slettikke tenner på tanken engang.

Jeg kunne, som en parallell ha sagt; jeg tror alle jenter ville digga squirting bare de hadde sluppet kontrollfriken i seg". Og det tror jeg mange kvinner ville sagt nei til.

En kar som ville ha meg til sengs en gang sa "alle menn kommer til å prøve en annen mann en eller annen gang uansett". Da jeg spurte om det betyr at alle homser vil prøve en kvinne en eller annen gang, var han ikke med lenger.

Med en gang det er snakk om ræva og prostatastimulering, blir det et "de tør ikke"-fokus. Dropp det. Glad for at du har funnet noe du liker, men aksepter at dine erfaringer kun gjelder for deg. Som mine gjør for meg.

Det er nå en gang slik at menn har et punkt oppi der som liker å bli stimulert. De fleste som ikke har noen mentale sperrer mot å bli stimulert bak syns det er greit, deilig, eller fantastisk. Om man har mentale sperrer mot det - enten fordi man syns det er ekkelt, eller fordi man føler det strider mot egen seksualitet - blir det selvfølgelig ikke deilig uansett. Syns like fullt alle menn bør være villige til å prøve det en gang - på samme måte som jeg syns alle burde prøve å gi oralsex og motta oralsex før man sier at man ikke liker det ;) du har faktisk ingen verdens ting å tape på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...