AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Del Skrevet 7. februar 2013 Om man ser noen som sminker seg mens de kjører bil, bør man ringe politiet? Anonym poster: fddd3fe60fda705a76882fc6c3a7c709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #2 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja, jeg hadde faktisk ringt politiet. Jeg stod og ventet på grønt lys en gang da det smeller i bilen ved siden av meg. Da jeg ser bakover så sitter kjerringa med leppestiften smurt i trynet, hun satt der og sminka seg og fulgte ikke med. Politiet kom, jeg og andre vitnet, og hun ble fratatt førerkortet der og da, hva som skjedde senere vet jeg ikke. Anonym poster: a100dc34a9b87501ca1c0a52e785d424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 10. februar 2013 #3 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja det bør man. Jeg ringte politiet når en tidligere kollega satt bak rattet og sminket seg mens hun pratet i telefonen. Politiet rakk ikke frem før hun klarte å plante bilen godt rundt en lyktestolpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 10. februar 2013 #4 Del Skrevet 10. februar 2013 tja, kan jo vente til de kræsjer istedenfor, da lærer de vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå