AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Jeg har brukt Loette p-piller i "mange" år og det har fungert bra, men det siste året har jeg hatt problemer med en del mellomblødninger, fått blødning for tidlig osv. Tenker nå på om jeg skal prøve å bytte til Microgynon som er "sterkere" enn Loette, men inneholder de samme virkestoffene. Er det noen som har opplevd det samme, og byttet? Hvoradn gikk det? Jeg har jo vært fornøyd med Loette i flere år og ikke opplevd noe særlig bivirkninger, så det føles litt skummelt å bytte til noe helt annet (med andre virkestoffer). Vil jo helst unngå de problemene som mange får av diverse p-pillemerker! Anonym poster: 783195e66832d5e94306537dfc14025c
Envy Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Jeg ble påtvunget microgynon for noen år siden da Loette av av markedet en stund. Jeg fikk mer mellomblødninger, mistet alt som heter sexlyst OG fikk kviser. Vil for all del ikke anbefale microgynon, selv om jeg har blitt gravid på Loette er den å foretrekke milevis fremfor microgynon!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Hvordan man reagerer er veldig individuelt. Og må dessverre bare prøves. Jeg bruker Microgynon og er veldig fornøyd. Har kun litt ømme og litt større bryster som bivirkning. Anonym poster: 297ecf4d73a6b4ec41d4915a9379b816
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Hvordan man reagerer er veldig individuelt. Og må dessverre bare prøves. Jeg bruker Microgynon og er veldig fornøyd. Har kun litt ømme og litt større bryster som bivirkning. Anonym poster: 297ecf4d73a6b4ec41d4915a9379b816 Ja, jeg vet at det er individuelt - men tenker at hvis det er noen som har trivdes med Loette (og så gått over til Microgynon) så reagerer vi kanskje nokså likt på disse p-pillene (med de virkestoffene som er), mens vi kanskje reagerer helt forskjellig på p-pilletyper med helt andre virkestoffer. Tenkte det var verdt å spørre om noen har vært i samme situasjon Når jeg søker på internett, finner jeg langt mer positiv omtale av Microgynon enn av Loette... Høres bra ut at du er fornøyd! Anonym poster: 783195e66832d5e94306537dfc14025c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå