Gå til innhold

Er dere redde for kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er et spørsmål som hovedakelig går ut til de mennene på KG som har en tendens til å lage kjønnsdebatt av alle problemstillingene her inne.

Gjør dere dette fordi dere er redde for kvinner? Føler dere at dere blir underlegne når vi jenter har så mye sexuell makt over dere, mens dere mister mer og mer av det økonomiske og politiske overtaket som menn har hatt i gamledager?

Føler dere at manndomsfølelsen blir tatt fra dere når kvinner tar over lederrollen og tjener sine egne penger? Blir dere sinte fordi disse vellykkede og sterke kvinnene overser og vraker dere? Blir dere redde fordi kvinnene klarer seg uten dere?

Anonym poster: 1cab14d8f32697347f47970817db082d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Methusalem
Skrevet (endret)

Kort og godt

Nei

Endret av Methusalem
Skrevet

Om kvinner har sexuell makt over andre menn spiller ingen rolle da de ikke har noen sexuell makt over meg. Kvinner tar ikke over noen kompetansefelt. de tar unyttige verv og roller utenfor primærnæringen,og vi ser hvor det bærer. Med økonomisk krise nå vil en rekke av disse "lederrollene" kvinner inneha fordufte da de ikke er bærekraftig i et økonomisk glissent samfunn. Kvinner har også en masse roller for å fylle opp kvoter. Den makten kvinner sitter med i dag vil gradvis visne etterhvert som mindre og mindre tillit til kvinnelige ledere og arbeidsdeltakelse øker. Og det er kvinners egen feil så inkompetente og arrogante de etterhvert har opptrått. Hvorfor ser vi aldri så blåste menn som sandra borch for eks som poltisk leder for ungdom? Fordi hun er kvotert og er et politisk symbol, ikke en dyktig leder.

Anonym poster: af583ba2d4abe5f97f580d56a60a89c0

• Liker 3
Skrevet

På ingen måte. Jeg tror mye av det kvinnehatet og tullet som spres av diverse menn her inne er en slags overkompensasjon for tilsvarende holdninger mot menn.

For ren forakt for menn finnes utvilsomt her de også, men det går av naturlige årsaker under radaren til de fleste. Det får i hvert fall passere. Hvilket er både fullt forståelig og helt naturlig, dette er jo et kvinneforum. Det gjør ikke meg noen ting, men det gjelder tydeligvis ikke alle.

Det er menn som leser utblåsninger mot menn, blir sinte og prøver desperat å slå tilbake, men ender med å bare fremstå som idioter.

Anonym poster: ce5397ccd46a695dcaa43637d4255683

• Liker 3
Skrevet

Om kvinner har sexuell makt over andre menn spiller ingen rolle da de ikke har noen sexuell makt over meg. Kvinner tar ikke over noen kompetansefelt. de tar unyttige verv og roller utenfor primærnæringen,og vi ser hvor det bærer. Med økonomisk krise nå vil en rekke av disse "lederrollene" kvinner inneha fordufte da de ikke er bærekraftig i et økonomisk glissent samfunn. Kvinner har også en masse roller for å fylle opp kvoter. Den makten kvinner sitter med i dag vil gradvis visne etterhvert som mindre og mindre tillit til kvinnelige ledere og arbeidsdeltakelse øker. Og det er kvinners egen feil så inkompetente og arrogante de etterhvert har opptrått. Hvorfor ser vi aldri så blåste menn som sandra borch for eks som poltisk leder for ungdom? Fordi hun er kvotert og er et politisk symbol, ikke en dyktig leder.

Tøffelhelten har snakket, er bare å høre etter kvinner !

Anonym poster: 927325b8dc9fb43d3c3e7873e5aeff78

• Liker 3
Gjest gnækvåg
Skrevet

Dette er et spørsmål som hovedakelig går ut til de mennene på KG som har en tendens til å lage kjønnsdebatt av alle problemstillingene her inne.

Jeg er antifeminist og jåledukke iallfall, hei :goodbye:

Gjør dere dette fordi dere er redde for kvinner?

Jeg er redd for tredjekjønnsmenn og misandrister. Det jeg gjør i henhold til det derimot, det er å konspierere med kvinner som kan kamsport f.eks.

Føler dere at dere blir underlegne når vi jenter har så mye sexuell makt over dere,

lol, femdomfantasiogsjåvinisme, lol. Hvilken makt forresten? Mange av dere er så mindreverdige at dere må kjøpe barn eller stjele sperm. :roll:

mens dere mister mer og mer av det økonomiske og politiske overtaket som menn har hatt i gamledager?

Den tiden da bare kvinner kunne gifte seg ut av trelldom? Da kvinner, menn og barn ble anklagd av kvinner for så og bli brent på bål i en, neste femnazistisk rettsprossess? :roll:

Føler dere at manndomsfølelsen blir tatt fra dere når kvinner tar over lederrollen og tjener sine egne penger?

I det minnste tjener enkelte sine egne penger fremfor å manipulere og 'nave' under vingene på en vikinghøvding, e.l

Blir dere sinte fordi disse vellykkede og sterke kvinnene overser og vraker dere?

Jeg har kjæreste (på en måte) som er faen til fette (synes jeg), men mange som nominelt sett er vellykede og rike er faktisk umennesker og/eller ubegjærte.

Uansett, får du emoanfall av menn som bruker lipgloss og hårekstensions? :lete:

Hva med mannlige barne og ungdomsarbeidere?

Blir dere redde fordi kvinnene klarer seg uten dere?

Bare homofile kvinner klarers seg uten oss, fakta faen :regn:

PS/

Er det noen som har undertrykket kvinner så er det kvinner. ;)

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har undertrykket kvinner så er det kvinner. ;)

Dette har du helt rett i! Desverre er det ikke det vi diskuterer her. Vi diskuterer ikke en gang om kvinner er/har vært undertrykket. Det vi diskuterer er om det er redsel som gjør enkelte menn så bitre på kvinnekjønnet.

Når det kommer til resten av det du skrev så hadde jeg litt problemer med å forstå hva du mente. Du får ha meg unnskyldt, men jeg hadde problemer med å skjønne hva som var ironi og hva slags sammenheng tingene du skrev hadde med det du siterte.

Anonym poster: cd765879ec04c63d9c9768f91949adaa

• Liker 1
Skrevet

Jeg er antifeminist og jåledukke iallfall, hei :goodbye:

Jeg regner med at dette er et klønete forsøk på ironi/trolling. Antifeminist? Du mener altså at kjønnene ikke skal ha like rettigheter? Hvor kom jåledukke inn?

Skrevet

Hm... Det virker som om du tror at vi er inne i en økonomisk krise? Du blander nok Norge med Hellas :)

Mener du forresten at en mannlig leder er mer kompetent og mindre arrogant enn en kvinnelig leder?

Jeg tolker en masse frykt fra inlegget ditt. Du prøver febrilsk å overbevise deg selv om at kvinner er mindre kompetente enn menn. Hvorfor? Du vet jo selv at dette ikke er sant.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Føler dere at manndomsfølelsen blir tatt fra dere når kvinner tar over lederrollen og tjener sine egne penger? Blir dere sinte fordi disse vellykkede og sterke kvinnene overser og vraker dere? Blir dere redde fordi kvinnene klarer seg uten dere?

Nei. Blir dog sint når situasjonen er slik at man i makt av å være kvinne kan kvoteres til politisk innflytelse og inn i en masse studier på bekostning av menn med bedre kvalifikasjoner. Dette mens 2/3 av alle som studerer på universitet er kvinner! Samtidig som mange menn i samme årskull blir tvunget til å leve i en brakke med 10-15 andre menn og være der til en timelønn på vel 5-10 kroner, og leve med det faktum at hvis det bryter ut krig så er det helt legitimt å tvinge menn til å ofre sine liv, mens kvinnene skal vernes om.

Hadde du likt å blitt "overkjørt" og frastjålet karrieremuligheter som du kanskje har drømt om og opparbeidet i tiår, for at noen idiotiske feminister har fått det for seg at kjønn enkelte ganger er viktigere enn kvalifikasjoner?

Hva med det at omskjæring av gutter er helt legitimt juridisk sett, mens kvinnelig omskjæring, selv i de "mildeste" formene som på mange måter kan sammenlignes med omskjæring av gutter, er strengt forbudt og medfører enormt oppstyr hver gang det forekommer og når offentligheten?

I vesten får titusener av guttunger hvert år betydelige skader grunnet omskjæring, og flere hundre dør av omskjæring hvert år, men det er vel greit så lenge det er begrunnet med religion og det ikke rammer kvinner? Man har også eksempler på dødsfall grunnet omskjæring av gutter i Norge. Jeg har til gode å se en feministisk "likestillingsforkjemper" som leer en finger for å bekjempe omskjæring av gutter.

Eller hva med at menn dømmes til strengere straffer for tilsvarende forbrytelser?

At kvinner urettmessig ofte får forsørgelsesretten til felles barn i barnefordelingssaker, som bl.a er en delaktig grunn til at en masse menn i Norge velger å ta selvmord?

Eller at "likestillingsombudet" med 80% kvinner åpenbart favoriserer kvinner ved å bl.a konkludere med at det å opere med "kvinne og mannsklipper" er ulovlig, mens det å operere med egne treningsentre, egne parkeringsplasser og egne taxier for kvinner er lovlig? Er jo dog fullstendig i tråd med den diskriminerende likestillingsloven vi har her i Norge.

Menn i Norge og vesten forøvrig har svært gode grunner til å være bitter, sint eller hva enn du ønsker å kalle det.

Endret av meh
  • Liker 1
Skrevet

Nei. Blir dog sint når situasjonen er slik at man i makt av å være kvinne kan kvoteres til politisk innflytelse og inn i en masse studier på bekostning av menn med bedre kvalifikasjoner. Dette mens 2/3 av alle som studerer på universitet er kvinner! Samtidig som mange menn i samme årskull blir tvunget til å leve i en brakke med 10-15 andre menn og være der til en timelønn på vel 5-10 kroner, og leve med det faktum at hvis det bryter ut krig så er det helt legitimt å tvinge menn til å ofre sine liv, mens kvinnene skal vernes om.

Hadde du likt å blitt "overkjørt" og frastjålet karrieremuligheter som du kanskje har drømt om og opparbeidet i tiår, for at noen idiotiske feminister har fått det for seg at kjønn enkelte ganger er viktigere enn kvalifikasjoner?

Hva med det at omskjæring av guttger er helt legitimt juridisk sett, mens kvinnelig omskjæring, selv i de "mildeste" formene som på mange måter kan sammenlignes med omskjæring av gutter, er strengt forbudt og medfører enormt oppstyr hver gang det forekommer og når offentligheten?

I vesten får titusener av guttunger hvert år betydelige skader grunnet omskjæring, og flere hundre dør av omskjæring hvert år, men det er vel greit så lenge det er begrunnet med religion og det ikke rammer kvinner? Man har også eksempler på dødsfall grunnet omskjæring av gutter i Norge. Jeg har til gode å se en feministisk "likestillingsforkjemper" som leer en finger for å bekjempe omskjæring av gutter.

Eller hva med at menn dømmes til strengere straffer for tilsvarende forbrytelser?

At kvinner urettmessig ofte får forsørgelsesretten til felles barn i barnefordelingssaker, som bl.a er en delaktig grunn til at en masse menn i Norge velger å ta selvmord?

Eller at "likestillingsombudet" med 80% kvinner åpenbart favoriserer kvinner ved å bl.a konkludere med at det å opere med "kvinne og mannsklipper" er ulovlig, mens det å operere med egne treningsentre, egne parkeringsplasser og egne taxier for kvinner er lovlig? Er jo dog fullstendig i tråd med den diskriminerende likestillingsloven vi har her i Norge.

Menn i Norge og vesten forøvrig har svært gode grunnet til å være bitter, sint eller hva enn du ønsker å kalle det.

Hvis jeg var deg så ville jeg ha funnet ut hva jeg snakket om før jeg postet på nettet. ;)

• Liker 1
Skrevet

Hm... Det virker som om du tror at vi er inne i en økonomisk krise? Du blander nok Norge med Hellas :)

Mener du forresten at en mannlig leder er mer kompetent og mindre arrogant enn en kvinnelig leder?

Jeg tolker en masse frykt fra inlegget ditt. Du prøver febrilsk å overbevise deg selv om at kvinner er mindre kompetente enn menn. Hvorfor? Du vet jo selv at dette ikke er sant.

Har du dokumentasjon på den påstanden? Selvfølgelig er de mindre kompetente. Kraniet deres er mindre, og rommer mindre. Høyde og intellekt henger sammen. Kvinner er lavere. Menn har testosteron. Hormonet som gjør en vågal og utforskende som gir læringsutbytte, kvinner har østrogen som gjør en feig, bekymret og oppslukt av seg selv. Menn i mensa utkonkurerer kvinner i mensa. Gjennomsnitts-IQ'n til menn er høyere. Kvinner er ferdigutviklet tidligere. I naturen er de est komplexe skapningene de med lengst utsatt og forlenget pubertet. Alle biologiske bevis tyder på at menn er mer kompetente. Så har du de konkrete bevisene som at kvinner ennå ikke klarer å melde seg på innenfor felt for teknologisk framskritt og utvikling. Kvinner er lettlurte og faller lett for reklame.Kvinner sykemelder seg oftere, kvinner tåler dårligere kritikk og søker ofte makt for å styre og herske over andre. Menn søker makt som en bivirkning avv det vågale og utforskende de generelt gjørog for å finne en make. Trenger du mer? Neppe.

Skrevet

Hvis jeg var deg så ville jeg ha funnet ut hva jeg snakket om før jeg postet på nettet. ;)

I det minste snakker han om noe og kan bidra med annet enn billige smartass kommentarer og en tråd full av intetgivende spørsmål.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker damer, jeg. Noen damer liker jeg veldig godt :)

Jeg liker derimot ikke folk som tror de er bedre enn andre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er fritt fram å påpeke spesifikt hva enn det er du sikter til.

Endret av meh
Skrevet

Føler dere at manndomsfølelsen blir tatt fra dere når kvinner tar over lederrollen og tjener sine egne penger?

Anonym poster: 1cab14d8f32697347f47970817db082d

Hadde det bare vært slik at kvinner tar lederrollen. Utfordringen i dagens samfunn er at kvinner (generelt) dessverre skyr lederrollen, selv om de skulle være godt kvalifisert.

At kvinner tjener penger blir vel aldri feil, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...