Binta Ba Skrevet 7. februar 2013 #21 Skrevet 7. februar 2013 Det var ikke meningen å støte noen her altså. Det er også lov til å være redd for mektige og selvstendige jenter. Jeg kan faktisk forså at det kan være litt skremmende for en mann. Uansett. Det med smiling og snakking handler mest om kunder på jobben min. De fleste sier takk når jeg gir tilbake penger eller kvittering. Men enkelte ignorerer når jeg sier "hei" og skuler bare taust på meg med et morskt ansiktsuttrykk mens de handler, og napper vekslepengene sint ut av hånden min etterpå. Det er mest utlenninger som gjør dette, og når de gjør det så tenker jeg at de tenker fæle, nedverdigende ting om meg eller at de blir provoserte av at jeg som kvinne sitter der og jobber uten burka som den største selvfølgelighet. Det ser ut som om de har lyst til å slå meg ned fordi jeg er jente og har jobb... ....ok. Jeg tror du legger LITT vel mye i det at folk generelt er sure mennesker, eller bare har en dårlig dag. Jeg har jobbet både her og der i Oslo i service/salg-bransjen, og de sureste, frekkeste kundene som så ut som de skulle slå meg ned, var norske menn i 40-50åra. 3
Gjest Badebuksa Skrevet 7. februar 2013 #22 Skrevet 7. februar 2013 Kanskje du hadde hatt godt av å begynne på karate? Få litt styrke og selvtillit. Lære noen triks så du kan "Bruce Lee'e" folk som er slemme?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #23 Skrevet 7. februar 2013 ....ok. Jeg tror du legger LITT vel mye i det at folk generelt er sure mennesker, eller bare har en dårlig dag. Jeg har jobbet både her og der i Oslo i service/salg-bransjen, og de sureste, frekkeste kundene som så ut som de skulle slå meg ned, var norske menn i 40-50åra. Dette opplever også jeg i jobben min Hvorfor gjør slike menn dette? Jeg tror jo hele tiden at gjør dem vondt med mitt nærvær, eller at de ikke liker meg.. Anonym poster: 0237400ff924ecc0b99332241d3303af
Binta Ba Skrevet 7. februar 2013 #24 Skrevet 7. februar 2013 Dette opplever også jeg i jobben min Hvorfor gjør slike menn dette? Jeg tror jo hele tiden at gjør dem vondt med mitt nærvær, eller at de ikke liker meg.. Anonym poster: 0237400ff924ecc0b99332241d3303af Som sagt; dårlig dag, eller bare generelt sure mennesker. Jeg hadde en stamkunde på forrige sted; innom hver dag, 1-2 ganger daglig. Sa aldri hei, aldri ja eller nei. Kun risting på hodet, nikking, og "hm". Hun som hadde jobbet der i 20år sa han hadde vært stamkunde i over 10år, og INGEN har fått han til å smile. Noen bare ER sånn.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #25 Skrevet 7. februar 2013 Som sagt; dårlig dag, eller bare generelt sure mennesker. Jeg hadde en stamkunde på forrige sted; innom hver dag, 1-2 ganger daglig. Sa aldri hei, aldri ja eller nei. Kun risting på hodet, nikking, og "hm". Hun som hadde jobbet der i 20år sa han hadde vært stamkunde i over 10år, og INGEN har fått han til å smile. Noen bare ER sånn. Tipper de er enslige, for hvem i alle dager kan leve med noe sånt i hus? Desverre er det alt for mange av dem her på bygda Anonym poster: 0237400ff924ecc0b99332241d3303af 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå