Gå til innhold

Har så sykt tørre lepper! Tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har i nesten en uke nå hatt utrolig tørre lepper, de sprekker ikke, men de er liksom veldig "stramme", de svir og er veldig røde. Jeg er lei nå, jeg bruker forskjellige lipsyler, lipglosser og leppestift som gir fuktighet, hjelper i sånn sirka 3 sekunder, så er det like ille igjen..

Har noen tips til hva jeg kan kjøpe som HJELPER? som er rimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med en leppepeeling for å fjerne død, stram hud:) Får kjøpt egne peelinger for leppene (jeg har bl.a en fra Lush og en fra Ole Henriksen).

Skrevet

Gå på apoteket og kjøp deg purelan.

Det er egentlig til såre og sprukne brystvorter under amming, og mine lepper sprakk sinnsykt mye på sykehuset da jeg fødte sønnen min for 9 år siden. Jeg smurte den på og ble nesten umiddelbart god. Siden har jeg brukt kun den. :)

• Liker 2
Skrevet

Purelan! Den er strålende, ikke bare på såre lepper men og på vintersåre knoker.

• Liker 1
Skrevet

@Maya76: Jeg har allerede prøvd leppepeeling, funket ikke det heller :( Ble bare like tørre etter en halv time - time, men takk for tips!

@Vendelins & fruBeist: Skal prøves! Må bare få inn litt penger på konto først, haha. Forhåpentligvis hjelper det, gjør jo så sinnsykt vondt bare jeg rører på leppene. Litt flaut å kjøpe brystvortekrem, men men! Hehe.

Skrevet

Vaselin hjelper garantert!

Skrevet

@Maya76: Jeg har allerede prøvd leppepeeling, funket ikke det heller :( Ble bare like tørre etter en halv time - time, men takk for tips!

@Vendelins & fruBeist: Skal prøves! Må bare få inn litt penger på konto først, haha. Forhåpentligvis hjelper det, gjør jo så sinnsykt vondt bare jeg rører på leppene. Litt flaut å kjøpe brystvortekrem, men men! Hehe.

Jeg og tror jeg må en tur på apoteket og kjøpe den brystvortekremen, høres helt genial ut! Har kjempetørre lepper selv, men aldri prøvd den kremen.. Kanskje den funker på tørre albuer og!

Skrevet

Gå på apoteket og kjøp deg purelan.

Det er egentlig til såre og sprukne brystvorter under amming, og mine lepper sprakk sinnsykt mye på sykehuset da jeg fødte sønnen min for 9 år siden. Jeg smurte den på og ble nesten umiddelbart god. Siden har jeg brukt kun den. :)

Takk for tipset! Var og kjøpte purelan i dag, og nå er leppene allerede mye mykere!

• Liker 1
Skrevet

Carmex er helt suveren for meg, og jeg har prøvd det meste innenfor leppepleie :)

Skrevet

Mentolatum

Anonym poster: 3182bdd3123b353380c3ebd63e42c81d

Skrevet

Carmex er det eneste som funker. Gul tube eller boks, selges bl.a. på Sparkjøp.

Skrevet

Drikk vann! Det hjelper masse. Ikke nå som du akutt tørr, men på sikt. Ellers så funker Savex og vaselin bra også.

Skrevet

Litt flaut å kjøpe brystvortekrem, men men! Hehe.

På apoteket selger de alt fra hemoroidekrem til midler mot fotvorter. De er vandt med å selge remedier mot det meste. Ikke vær flau over å kjøpe Purelan ;)

Skrevet

Har et veldig godt tips til deg, den leppepomaden er helt vidunderlig, det kan jeg love deg.

Når jeg har tørre eller sprukne lepper( og det er veldig sjeldent, fordi jeg hver kveld før jeg legger meg smører på med denne, uansett), så bruker jeg kun denne her, det er den beste jeg noen gang har vært bort i.

Prøv, du vil garantert ikke angre, ikke er den dyr heller og holder lenge. :)

Den finnes overalt, på Life, parfymerier, Vita osv.

4111_250x250.jpg

Anonym poster: a6775c70249937457febf63fe097e1fe

Skrevet

Mine lepper hadde allerede sprukket opp av tørrhet. Kjøpte koress lip butter. Nå har jeg ikke sår lenger. Etter to dager med produktet. Aldri før vært så fornøyd.

Skrevet

Kan underskrive på at Purelan fungerer knall! Og det er da ikke flaut å kjøpe brystvortekrem?

Skrevet

jeg sverger til Aloe Lips med jojoba fra Forever Living products.

Beste jeg har brukt noen gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...