Gjest Mnea Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Er det noen der ute som kan gi meg noen tips til noen som baker bryllupskake i Østlands området? Spiller ingen rolle om det er privat eller butikk
Semydfe Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Condelica i Drammen er fantastiske. Smaker nydelig og ser ut som kunstverk. De har også inkl prøvesmaking
Gjest Adriane Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Nå mener jeg ikke å være vanskelig men Østlandsområdet strekker seg ganske langt i flere retninger. Kan du være litt mer presis?
Gjest Kiara! Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Hvis du er ute etter en meget personifisert bryllupskake er det jo Tonerosedesign i Drammen. De er nok for spesielt interesserte. Ellers så synes jeg godt at noen kakebakere fra Grenland kan melde sin interesse til meg, gjerne de som ikke har ferie siste helgen i juni.
Fanteria Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Kokkene vi skal ha har samarbeid med han her: http://www.villasole.no/ Mannen er tidligere medeier i Pascal, så jeg vil tro kaken blir bra
Gjest Mnea Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Litt nord for Oslo Er ikke enkelt dette med kaker..
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Jeg vet ikke hvor langt nord du mener med "litt", men Samson har noen butikker nord for Oslo iallfall Og her er et enkeltmannsforetak i Nittedal, om det er i nærheten av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå