Gå til innhold

Erfaringer hos Aleris Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt å operere nesen min, dette er noe jeg har tenkt nøye gjennom og kommet frem til at jeg virkelig vil. Jeg skal dessuten bare meisle ned en hump på nesen, altså ikke noe kjempestort.

Jeg har tenkt å ta operasjonen i Norge, aldri i utlandet, og helst i Bergen. Kom over Aleris, nettsiden så veldig fin ut, og alt virket veldig profesjonelt (men det gjør det jo liksom alltid), så jeg lurte på om noen her i forumet hadde noen erfaringer eller fortellinger derfra??

Hadde vært kjempefint om dere kunne ha delt det her!!

Takker for hjelp!!

Anonym poster: e2cadb78d96df6a478585f6b6d3268a7

Anonym poster: e383942e77cc07821ae1f0f9bc4e512a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så fint!! Får jeg spørre hva du gjorde??

Skrevet

Får jeg spørre hva du gjorde??

Skrevet

Aleris er vel privat, og må derfor yte deg god service for å beholde deg som kunde eller bli anbefalt til andre. I motsetning til offentlige sykehus...

Skrevet

Nå var jeg der riktignok ikke for noe plastisk kirurgi.

Jeg var der for å sjekke ut et utslett på halsen hos en hudlege.

Jeg kom inn, legen så på det med forstørrelsesglass, sa at det var parfymeallergi, og jeg ble sendt ut igjen, 1400 spenn fattigere, med resept på en krem.

Utslettet hadde allerede begynt å forsvinne da jeg fikk time, men jeg ville sjekke det ut likevel, for jeg ble plaget med kløe og sjenerende utseende på utslettet.

Jeg tok det han sa for god fisk, og utslettet forsvant.

Siden den gang har jeg verken brukt parfyme, eller parfymerte vaskemidler/bodylotions/etc.

I høst blusset utslettet opp igjen på nytt, ca. 1 år etterpå, verre enn noensinne, kremen jeg fikk hos legen virker ikke (og er ikke utgått på dato).

Så jeg er ikke fornøyd.

Men jeg vil tro de er litt med nøye når det gjelder en operasjon.

Anonym poster: dfe8586aa97e4682b488f8edd934c95a

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Var der faktisk i går. De er hyggelige. Nå var det bare en hastetime hos en vanlig allmennlege i Bergen, ikke noe kirurgi involvert.

Skrevet

Takk for svar!!

Ser ut som om de er bra.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...