Gå til innhold

Hvor handler du klær på nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går du på den norske siden? Der er det ihvertfall gratis frakt. Jeg vet det var det tidligere, men ikke nå lenger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, jeg gikk inn på den norske. Men det kommer ikke opp frakt i handlevognen så de har vel bare glemte å fjerne det fra T&C. Hehe

Anonym poster: fb774dbcd6a2512bc4f22c159497e1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått tom for nettbutikker å handle klær på, så... Hvor handler du klærne dine på nett? Post gjerne alle nettsidene du vet om som har bra klær!! :)

Anonym poster: 07b10b57c40536b0d295da324ae7e0ae

Nelly.com og asos.com er blant mine favoritter. Urbanoutfitters, Forever 21 og lignende butikker har også nettbutikker med utrolig mye fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Kom på en side til som har veldig fine kjoler og en del kule sko.

freepeople.com

Men dyr frakt, så man må nesten samle opp litt når man skal handle der. Veldig billig blir det uansett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Som strømpekvinne har jeg for lenge siden gitt opp å finne strømper her hjemme.

Kan varmt anbefale å bruke denne butikken for å finne både strømper til hverdags (både varme, herlige italienske ullstrømper, litt tykkere hverdagsstrømper og tynnere kontorstrømper) og glamourstrømper med lekre blondekanter.

I tillegg til et utvalg på 120 ulike strømpetyper fører de også et særdeles godt utvalg av stayups/hold-ups og strømpebuker også.

Holder man seg under 200 kroners grensen så er det bare å juble.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

next.co.uk

Nå har jeg funnet masse jeg vil ha fra den siden! Takk for tipset =)

Men jeg vil helst unngå altfor mye toll, så om jeg bestiller flere ganger i dag. Sender de det i samme pakke? Eller hvordan gjør dere det, om dere skal kjøpe en del?

Anonym poster: 7d3de2cca078106fa63499a7bdce2b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet masse jeg vil ha fra den siden! Takk for tipset =)

Men jeg vil helst unngå altfor mye toll, så om jeg bestiller flere ganger i dag. Sender de det i samme pakke? Eller hvordan gjør dere det, om dere skal kjøpe en del?

Anonym poster: 7d3de2cca078106fa63499a7bdce2b86

Nei, de sender i ulike forsendinger hvis du legger inn flere forskjellige bestillinger. Dvs. kjøper du to bukser samtidig så blir de sendt i samme pakke, kjøper du dem hver for seg sendes de separat.

Jeg gjør som du, så slipper jeg som regel mva/toll.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i Nelly :) De har alltid mye salg, og om man blar litt gjennom salgskategoriene kan man fort finne flere ting man har lyst på til 70% avslag. Ikke dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matches

Legg bort kredittkortet før dere åpner lenken ;)

Kortet mitt lukter svidd.. Oooooofh! :fnise:

Anonym poster: 04c4ac6a850e085e6edabfe245ae1bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det med modcloth og toll og frakt til norge?

Anonym poster: a5b01f36ea98c54f9040eba7acfbb06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være vanskelig å finne god/trygg nettbutikk med billige priser og god kvalitet ... det er viktig å sikre at nettbutikken har garanti for 14 dager full returrett ! på http://www.klingel.no/ er der 14 dager full returrett kan jeg se... men kanskje det er lovpålagt ?

Endret av G.Olsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig! :laugh:

Fikk faktisk tipset om Modcloth her inne for ett par mnd siden,og elsker siden! :)

Kunne du si hvor mye du betalte for frakt? For det er nemlig utrooolig dyrt på Asos og de andre stedene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LadySizz

Kunne du si hvor mye du betalte for frakt? For det er nemlig utrooolig dyrt på Asos og de andre stedene

Har ikke bestilt noe vi Modcloth enda,så det kan jeg ikke si. Og på Asos har jeg bare handlet over tollgrensen en gang,og det ble ikke mange kronene i toll som jeg husker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ekstra kostnader (toll og slikt), da betalte jeg 600 kroner ekstra for varer som kostet mindre enn 1000

Ja, det blir ekstra momsutgifter om man bestiller varer for over 200 kr (ekskl. fraktkostnader). Kjøper man for under 200 kr betaler man ingenting ekstra, så det kan lønne seg å holde utkikk etter varer på salg o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...