Gå til innhold

Hvor handler du klær på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått tom for nettbutikker å handle klær på, så... Hvor handler du klærne dine på nett? Post gjerne alle nettsidene du vet om som har bra klær!! :)

Anonym poster: 07b10b57c40536b0d295da324ae7e0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asos.com

Zara.com

Anonym poster: 41e8dc70a8b89ad975765bf833e1dc9b

Gjest LadySizz
Skrevet

Asos :hjerte:

Ellers vil jeg anbefale Modcloth og Bubbleroom :)

Skrevet

Asos :hjerte:

Ellers vil jeg anbefale Modcloth og Bubbleroom :)

Åh, du aner ikke hvor takknemlig jeg er for at du kom med modcloth! Har tidligere aldri funnet kjoler jeg har likt. Enten har de hatt feil form, feil stoff eller så har de rett og slett ikke vært min smak. Jeg har aldri følt meg så forelsket før! Takk takk takk! :lol:

Anonym poster: 033836ded5d3e0d23e9e5be9003ccf13

Gjest LadySizz
Skrevet

Åh, du aner ikke hvor takknemlig jeg er for at du kom med modcloth! Har tidligere aldri funnet kjoler jeg har likt. Enten har de hatt feil form, feil stoff eller så har de rett og slett ikke vært min smak. Jeg har aldri følt meg så forelsket før! Takk takk takk! :lol:

Anonym poster: 033836ded5d3e0d23e9e5be9003ccf13

Bare hyggelig! :laugh:

Fikk faktisk tipset om Modcloth her inne for ett par mnd siden,og elsker siden! :)

Skrevet

Jeg handler nesten utelukkende på ebay. Men ser etter merker som jeg kjenner til fra før.

• Liker 1
Skrevet

ebay.co.uk

ebay.com

asos.com

next.co.uk

newlook.com

ellos.no

dorothyperkins.co.uk

wallis.co.uk

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Litt sent svar muligens, men så ikke dette innlegget før nå. Har hatt problemer med både pc-en og internettet, men har det ordnet seg :laugh:

Angående nettbutikker å handle klær på, så vet jeg om noen sider. Jeg handler alle mine klær på nett, da jeg er en av de (få?)22 åringene som hater å kjøpe klær i butikken :fnise:

www.ellos.no

www.ginatricot.no

www.hm.com

www.nelly.com

Gjest Badabing
Skrevet

Bare hyggelig! :laugh:

Fikk faktisk tipset om Modcloth her inne for ett par mnd siden,og elsker siden! :)

Nå følte jeg meg litt dobbeltmoralsk som akkurat skrev om kjøpestopp, men jeg må faktisk kjøpe en ting der! Fant en hatt som jeg tror ville være den perfekte eksamensgaven til søsteren min når hun blir ferdig med bachelor i år. :) Og det var bare 4 igjen :o

Noen som vil ha den der invite friends og få 15 dollar?

Skrevet

next.co.uk

Har de virkelig gratis frakt? Jeg finner ingen info om frakt på siden...

Anonym poster: fb774dbcd6a2512bc4f22c159497e1bd

Skrevet

Ja, den er gratis. Men jeg lurer på om det kommer toll oppå? Det fant ikke jeg noe om. :fnise:

Anonym poster: 04c4ac6a850e085e6edabfe245ae1bbb

Skrevet

Ja, den er gratis. Men jeg lurer på om det kommer toll oppå? Det fant ikke jeg noe om. :fnise:

Anonym poster: 04c4ac6a850e085e6edabfe245ae1bbb

Nå fant jeg det, 40 kr frakt.

Skrevet

Har de virkelig gratis frakt? Jeg finner ingen info om frakt på siden...

Ja, det er gratis frakt. Det kommer ikke noe tillegg til prisen, med mindre man handler for over 200 kr (ekskludert fraktkostnader).

Skrevet

Nå fant jeg det, 40 kr frakt.

Nei, jeg prøver å bestille noe nå og får at det 0 kr i frakt. Tidligere var det 40 kr frakt.

Skrevet

Nei, jeg prøver å bestille noe nå og får at det 0 kr i frakt. Tidligere var det 40 kr frakt.

Åja, det står 40 kr i Terms&Conditions.

Skrevet

Åja, det står 40 kr i Terms&Conditions.

Går du på den norske siden? Der er det ihvertfall gratis frakt. Jeg vet det var det tidligere, men ikke nå lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...