AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg har ikke mulighet til å gå videregående siden jeg er alenemamma, har jobb og trenger pengene. Jeg har ingen utdanning fra før. Eneste vitnemålet jeg har er fra ungdomsskolen.. Er det noen her som vet hvordan jeg kan bli konditor? Eventuelle kurs jeg kan ta? Andre anbefalinger? Trenger hjelp! Bor i Telemark hvis det har noe å si. Anonym poster: 0f41f038bb54dfd4cb7d719e9615c042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 6. februar 2013 #2 Del Skrevet 6. februar 2013 Eneste måten å få fagbrev på uten å gå videregående er at du blir ansatt hos i et konditori og jobber der i 5 år. Så kan du ta fagprøven etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 6. februar 2013 #3 Del Skrevet 6. februar 2013 Eneste måten å få fagbrev på uten å gå videregående er at du blir ansatt hos i et konditori og jobber der i 5 år. Så kan du ta fagprøven etterpå. er du sikker påp at det er 5 år? Jeg mener det er 4 år som voksenopplærling, eller 3,5 år med kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 6. februar 2013 #4 Del Skrevet 6. februar 2013 er du sikker påp at det er 5 år? Jeg mener det er 4 år som voksenopplærling, eller 3,5 år med kurs. Når man ikke har tatt læretid er det 5 år man må ha vært i yrket før man kan gå opp til fagprøven. Det er jo bare 1 år mer enn hva man trenger på vanlig måte (2 år skole + 2 år læretid). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå