Gå til innhold

Hvordan i alledager oppstod dette "klikke"-diskusjonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg er innom KG, så er det alltid noen som drar inn klikk, klikking og så videre.

Synes det begynner å bli slitsomt, for det resulterer ofte i avsporing (sikkert kort), så hva er egentlig greia med å dra klikke-kortet i istedenfor å argumentere for saken?

Min mening er at det finnes tre klikker, en som blir beskyldt for å være med i en klikk, de som beskylder andre for å være med i en klikk og så var det min klikk: de som forholder seg nøytralt. Sånn, nå er vi alle med i en klikk.

Kan vi kanskje slutte å dra klikke-kortet, som jo dreper mange diskusjoner?

Anonym poster: a977726e34210fd63c7d3c70af6b7e67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk begynte med klikkeopplegget da jeg ble med her og alle enten elsket eller hatet meg og dermed oppstod det fraksjoner som sto i motsetning til hverandre.

Jeg kan rett og slett ikke noe for at jeg er så uimotståelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa betyr dra klikke-kortet?

Anonym poster: a3ae000e3b5b11f848d85db6b8c95141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen oppsto fordi det ER brukere som har dannet klikker og det ER brukere som er usannsynlige frekke og tillater seg alt av mobbing. Derfor.

Og så ER det brukere som har sett seg GRUNDIG LEI AV AT DISSE BRUKERNE FÅR FORTSETTE UTEN INNGRIPEN FRA KG. Utestenging? Neida. Brukerne får selvinnsikt? Neida. Her skal KG fortsette å være brukernes mobbearena i mange mange år til!

Anonym poster: 5bc81ce34bce79080a25cd84521e5f11

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen oppsto fordi det ER brukere som har dannet klikker og det ER brukere som er usannsynlige frekke og tillater seg alt av mobbing. Derfor.

Og så ER det brukere som har sett seg GRUNDIG LEI AV AT DISSE BRUKERNE FÅR FORTSETTE UTEN INNGRIPEN FRA KG. Utestenging? Neida. Brukerne får selvinnsikt? Neida. Her skal KG fortsette å være brukernes mobbearena i mange mange år til!

Anonym poster: 5bc81ce34bce79080a25cd84521e5f11

Kan du definere en klikk? Må man bevisst danne en klikk for å være med, eller er det nok at man tilfeldigvis havner inn i flere tråder der man også tilfeldig er enig med de samme brukerne?

For jeg må ærlig innrømme at min definisjon med klikk ikke stemmer overens med det som blir beskyldt for å være klikker her inne, sånn uten at jeg ser hva som skjer på "bakrommet" her inne.

Og hva med alle de som går sammen og beskylder andre for å ha klikker, er de noe bedre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du definere en klikk? Må man bevisst danne en klikk for å være med, eller er det nok at man tilfeldigvis havner inn i flere tråder der man også tilfeldig er enig med de samme brukerne?

For jeg må ærlig innrømme at min definisjon med klikk ikke stemmer overens med det som blir beskyldt for å være klikker her inne, sånn uten at jeg ser hva som skjer på "bakrommet" her inne.

Og hva med alle de som går sammen og beskylder andre for å ha klikker, er de noe bedre?

Du kan spare deg for kverulering.

Anonym poster: 5bc81ce34bce79080a25cd84521e5f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan spare deg for kverulering.

Anonym poster: 5bc81ce34bce79080a25cd84521e5f11

Takk, det var et virkelig godt svar som oppfordrer til videre diskusjon og en god tone på forumet :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke har lagt merke til dette fenomenet? :klo:

Finnes det eksempler på tråder hvor klikkmentaliteten er tydelig? Jeg er nemlig ikke med i noen klikk (såvidt jeg vet); når jeg er fæl, slem og negativ er det på grunn av at jeg er sånn lzm.. Kanskje jeg er den fjerde klikken; de som ikke visste om fenomenet, og som verken beskylder andre for å være med i en klikk eller blir beskyldt for det selv? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa betyr dra klikke-kortet?

Anonym poster: a3ae000e3b5b11f848d85db6b8c95141

Vel, la oss bruke en slags likning:

der A er "kjent" bruker, B er en annen "kjent" bruker og C er en "ukjent" bruker.

A er uenig med C.

B kommer inn og støtter A.

C sier at B er i en klikk med B.

C drar klikke-kortet,

A og B benekter påstandene.

= Avsporing (gjerne over flere sider).

Anonym poster: 14f74e1d663edcb1d27332258af6bd25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klikk meg her og klikk meg der. Dette er et nettforum, hvem i søren bryr seg om det er klikker her eller ikke? Få dere et liv.

Anonym poster: 2c7ce3bb15b7d5c36ed60673a15711d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hva har noen funnet ut om mitt hemmelig harem subforum under snikk snakk? Der bare de hotteste Kg damene får lov å være med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det alltid AB som roper ut om klikker. Er det ingen som tør å stå fram under nick?

Det er fordi det er ganske skumle metoder de brukerne som danner klikker benytter seg av.

Anonym poster: 5bc81ce34bce79080a25cd84521e5f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Det er for mange her som backer opp hverandres meninger, folk som gjerne ikke er så glupe i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Hvorfor er det alltid AB som roper ut om klikker. Er det ingen som tør å stå fram under nick?

Det er jo klikker her, som i alle sosiale samfunn. Er ikke for ingenting at mange av de som blir "elsket" her inne er lagt på "ignore" på min brukerkonto, fatter ikke at en del synes de kommer med fornuftige, kloke innlegg. Synes mesteparten det de sier er mye vrøvl, altså mange tomme innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Har jeg lagt merke til at det er noen oppegående brukere her inne som jeg relativt ofte er enig med? - Ja. Betyr det at det er en klikk? - Nei.

Ferdig med den saken.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...