Gå til innhold

Jeg har fått kreft!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har blitt diagnostisert med tarmkreft, fikk vite det i dag. Har noen av dere hatt folk i familie/nære relasjoner som har gått igjennom dette?

Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke noe erfaring med kreft, men vær sterk, pass på å ikke bære på alle følesene du har inni deg, og ta imot hjelpen du kan få av dine nærmeste! Stor klem fra meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere kollega og en venn fikk begge tarmkraft for ihvertfall 20 år siden. Begge to lever i beste velgående i dag!

Lykke til, ts, bruk de som er rundt deg som støtte - og ta vare på deg selv!

Hekse :klem:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt diagnostisert med tarmkreft, fikk vite det i dag. Har noen av dere hatt folk i familie/nære relasjoner som har gått igjennom dette?

Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

Hei og stor klem til deg:-) Tanta til min mor hadde tarmkreft. og det gikk veldig bra med henne og hun lever den dag i dag. 84 år gammel. masse lykke til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mormor har hatt tykktarmskreft, en liten operasjon og hun er frisk og rask idag. Masse lykke til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hvilken tarm det er? Jeg har erfaringer med folk som har tykktarmkreft. De fleste blir bare operert og så går alt bra, men kommer jo an på hvordan det står til, om det er spredning osv

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest martefjarte

Masse god bedring til deg! Som nevnt tidligere kommer prognosen veldig an på hvilket stadium kreften er i. En slektning av meg fikk tykktarmskreft, men det ble ikke oppdaget før det var gått for lang tid og kreften hadde spredt seg til de fleste indre organer. Jeg krysser fingrene for deg!

God klem! xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle, og tusen takk for gode svar! :)

Jeg har gått med symptomene lenge, og ikke skjønt at det var noe galt - det har medført en spredning av kreften. Vi vet ikke ennå hvordan prognosen for meg vil være, men siden det har kommet så langt i stadiet, er det en reell sjanse for å dø.

Jeg føler meg ikke redd for døden, men det er nesten verre med hensyn til alle de rundt meg som familie og venner. Jeg vil jo ikke vite om det når jeg faktisk har gått bort, men det vil jo alle rundt meg :(

Tenk at jeg også skulle ende opp med kreft. Veldig absurd følelse! Takk for fantastiske meldinger fra dere alle, god klem tilbake!

- TS

Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle, og tusen takk for gode svar! :)

Jeg har gått med symptomene lenge, og ikke skjønt at det var noe galt - det har medført en spredning av kreften. Vi vet ikke ennå hvordan prognosen for meg vil være, men siden det har kommet så langt i stadiet, er det en reell sjanse for å dø.

Jeg føler meg ikke redd for døden, men det er nesten verre med hensyn til alle de rundt meg som familie og venner. Jeg vil jo ikke vite om det når jeg faktisk har gått bort, men det vil jo alle rundt meg :(

Tenk at jeg også skulle ende opp med kreft. Veldig absurd følelse! Takk for fantastiske meldinger fra dere alle, god klem tilbake!

- TS

Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

Kan jeg spørre hva symptomene dine var egentlig....?

Anonym poster: 6db1415f6f91e0a01dfcff45fc1e0ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, lykke til håper alt går bra! Kjenner de som har overlevd spredning også, da har operasjonen vært først og så har de fått cellegift behandling etter og søt har gått bra. Får håpe det er likt med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! :klem: God bedring til deg, TS!

Hvilke symptomer har du gått med?

Anonym poster: 6981338d05f1c42eec8a9bd119179e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedstefar 65 overlevde tyktarmskreft uten spredning. veninden svigerfar 70 overlevde tyktarmskreftnmed enkelte metastaser( spredning) i leveren. vens unge kone 34 er akkurat nåigang med cellegift for tyktarmskreft.. ønsker deg det bedste. varm klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk alle:)

Jeg har hatt akutte magesmerter fra tid til annen i lang tid, uten å ha endret kosthold. I tillegg til det blod i avføring iblant. Kanskje jeg burde sjekket meg tidligere, men det er sånne ting man gjerne ikke gjør noe med fordi det kan være så mye annet også...

Hva som er gjort er gjort, og jeg har fått kreften med spredning. Bare å gjøre det beste ut av det nå! Støtten deres betyr mer enn dere sikkert skjønner. Tusen takk! :)

Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville egentlig bare sende en stoor klem til deg, ts, og ønske deg masse lykke til! You can do this!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...