Gå til innhold

Tenner han ikke på meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har ikke vært sammen spessielt lenge, vi er fortsatt nyforelska-sexheledagen-stadiet, men neida.

Han vil så og si aldri, han legger aldri opp til det, og han varer i ca 2 minutter første gangen, så må vi vente 1 time eller 2, så kan han holde litt lenger. Men jeg føler meg som en plage som vil ha sex med han, han er ikke impotent, han ligger ofte med bennern, men legger ikke opp til sex. Pluss lite forspiell. virker som han bare vil ha det fort ferdig.

Har prøvd å snakke med han om det, men det kommer ingen klare svar. Han mener han bare ikke er så seksuell av seg, NOE HAN ER! JEG KJENNER EKSENE HANS, JEG VET HVORDAN HAN VAR MED MEG FØR VI BLE SAMMEN. Finnes det noen måte å få denne lysten opp igjen??

Anonym poster: 3a002f7061e556dc6d7a344a4c55acc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er muligens flau over tidlig sædutløsning? Prøv på oralex og ta det rooolig. Ikke mas på ham, men vis at du liker å ha sex med ham (hvis du gjør det). Jeg hadde en kjæreste som hadde problemer med at han ikke holdt så lenge, kanskje 6-10 minutter. Da følte han at han ikke fikk til det med sex. Da gjelder det å fokusere på andre ting. For meg så likte jeg sexen (ok, den kunne vært bedre, men det var jo deilig for det om) og jeg ga uttrykk for det. Han kunne si: Oj, unnskyld, nå kom jeg. Da sa jeg at det ikke gjorde noe og at jeg syntes det var bra. Gi respons til andre deler enn penis. Og etterhvert, når han er trygg, kan du forsiktig gi ham oppfordringer under akten, som for eksempel å be ham ta det roligere eller gå ned på deg (hvis han ikke greier å holde seg).

Du vet ikke hvordan han var før dere ble sammen med mindre du så på. Selvsikkre, pene, atletletiske og flørtete mennesker kan være usikker når det kommer til selve akten ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-10 minutter er jo langt over snittet, så at det er lenge er jo bare tull da..

Oj! Virkelig? I såfall beklager jeg. Sikkert fordi han skammet seg sånn selv. Og det er vel det det handler om, tenker jeg? At han kanskje har prestasjonsangst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfredsstillende: 3-7 minutter

Ønskelig: 7-13 minutter

For kort: 1-2 minutter

For lenge: 10-30 minutter

Jeg sier meg enig i denne tabellen. Penetrering i over 10 minutter i strekk er for lenge.

Anonym poster: 0ea5452dbfe5fb7538e4419009c8910c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfredsstillende: 3-7 minutter

Ønskelig: 7-13 minutter

For kort: 1-2 minutter

For lenge: 10-30 minutter

Jeg sier meg enig i denne tabellen. Penetrering i over 10 minutter i strekk er for lenge

Anonym poster: 0ea5452dbfe5fb7538e4419009c8910c

Realy? Jeg syns alt under 10 min er for lite. Flaks at kjæresten min holder minst 20 min da :nigo:

Hvor gamle er dere Ts?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hjemme holder min samboer som oftes ut 2-3 minutter. Før kom han under minuttet og da hadde vi sjeldent sex fordi han syntes det var flaut, som nevnt over her. Når vi ble bedre kjent og tryggere på hverandre begynte vi med stoppeteknikkene. Han stopper opp rett før han kommer. Det samme gjør jeg noen ganger når jeg suger han, på den måten har han gått fra et minutt til to-tre. Det er bra! Den lille tiden han stopper opp kan han fint fortsette på meg, før han går inn igjen.

Prøv det? Han er den som har blitt fortest ferdig av de jeg kjenner, men han er den beste partneren jeg har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noe av det samme problemet med min kjæresten, han kan gjerne gå ned på meg og gi meg herlige orgasmer.. gjerne flere ganger, hele dagen lang.. men han blir ikke tent selv..

Han kan ta meg om morgenen når vi våkner, det skjer også at han våkner midt på natten med en hard en.. og da er det bare helt utrolig deilig..

Har pratet med han om det, han sier at det er usikkerhet pga nytt forhold osv, men nå har det vart i 2 mnd, og han sover her hver kveld- og vi er bestevenner så vi prater om alt.

Har fortalt han flere ganger at jeg føler at det ikke fullføres når han går ned på meg og ikke knuller meg... eller at jeg kan ta på eller gjøre noe med han... har aldri vært sammen med en mann som har holdt på slik han gjør og ikke knullet eller forventet at jeg skal gjengjelde liksom..har prøvd å suge han... uten reaksjon...argh frustrerende..( og jeg virkelig digger å gjøre det)

Så jeg lurer på det samme som TS.. tenner han egentlig på meg?

Anonym poster: 96bb9ed6899f42cd1c51e2d6a0c0e09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten har ikke vært sammen spessielt lenge, vi er fortsatt nyforelska-sexheledagen-stadiet, men neida.

Han vil så og si aldri, han legger aldri opp til det, og han varer i ca 2 minutter første gangen, så må vi vente 1 time eller 2, så kan han holde litt lenger. Men jeg føler meg som en plage som vil ha sex med han, han er ikke impotent, han ligger ofte med bennern, men legger ikke opp til sex. Pluss lite forspiell. virker som han bare vil ha det fort ferdig.

Har prøvd å snakke med han om det, men det kommer ingen klare svar. Han mener han bare ikke er så seksuell av seg, NOE HAN ER! JEG KJENNER EKSENE HANS, JEG VET HVORDAN HAN VAR MED MEG FØR VI BLE SAMMEN. Finnes det noen måte å få denne lysten opp igjen??

Anonym poster: 3a002f7061e556dc6d7a344a4c55acc3

Hvordan kan du ligge der å ikke gjøre noe når du vet det :fnise: Han har jo tydeligvis lyst, men noe stopper han. Spør om dere kan ta det roligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penetrering i 20 minutter gjorde at jeg ikke greide å sette meg ned på stolen dagen etter. Så på jobben lurte alle på om det gikk bra med meg.. Så holder meg til max 10 min altså, hvis han ønsker lenge går det til Oral :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

HÆ? Haha, herregud....

Ja, er jo sant. FRA PENETRERING TIL UTLØSNING ER GJENNOMSNITTSAMLEIE 2-3 MINUTTER Endret av Sunheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo sant. FRA PENETRERING TIL UTLØSNING ER GJENNOMSNITTSAMLEIE 2-3 MINUTTER

Åja, jeg mente fra suging og samleie da. Vi startet nesten alltid med at jeg gikk ned på ham. Også om jeg bare sugde ham var tiden omtrent den samme.

Men må si at det var overaskende uansett at gjenomsnittet er 2-3 minutter. Da er det vel veldig vansklig for kvinnene å komme i løpet av samleie? Eller i det hele tatt å skifte stilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...