Gå til innhold

Kjolevalg til date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tror dere om denne kjolen på date?

"Turn on"?

Anonym poster: 1c801a74225188c419c6df996956a1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs på hva slags date dere skal på. Bowling ville jeg blitt skeptisk, men definitivt turn on den kjolen der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Eller så jeg ekstra bred og lubben ut i den? :(

Anonym poster: 1c801a74225188c419c6df996956a1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs på hva slags date dere skal på. Bowling ville jeg blitt skeptisk, men definitivt turn on den kjolen der

Vi skal på konsert først. Om vi går ut etterpå eller hjem til ham, vil tiden vise. ;)

Anonym poster: 1c801a74225188c419c6df996956a1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere innspill? Alle mottas med takk. :))

Anonym poster: 1c801a74225188c419c6df996956a1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Eller så jeg ekstra bred og lubben ut i den? :(

Anonym poster: 1c801a74225188c419c6df996956a1ee

Det er vanskelig si siden man ikke vet hvordan du ser ut i andre klær:) Lubben og bred var du iallefall ikke.Heller motsatte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes at den var kjempe fin!! Den var veldig tett inntil sittendes, så den viser fram den flotte fasongen din og formene dine! :) Men du kunne jo prøvd og bruke en sann "mage inn holder truse" (vet ikke hva det heter hihi) som du får kjøpt på cubus, lindex osv, om du er redd for og se lubben ut. Kjolen var også veldig klassisk, så det ble ikke noen "vise fram puppene fjortis kjole" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, tusen takk for veldig hyggelige innspill! :) Det varmet virkelig. Da går jeg til innkjøp av den.. Neste spørsmål er da; fargen som er på bildet (mørk plommefarget, selv er jeg brunette..) eller svart?

Anonym poster: 1c801a74225188c419c6df996956a1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg kjole og digg kropp. Av og til så tror jeg at dere jenter/kvinner er lat for harde med dere selv og at dere innbiller dere ting som at dere er feite og stygge, når dere ikke er det.

Mvh

Mann 28.

Anonym poster: c710b4df0dcb084199f89719c4bb5f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin, men kanskje en størrelse større? Den ser litt vridd ut liksom. Den fargen du har på.

Anonym poster: ff53042de74b3711ffc096e38a978791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så flott ut i den :) Sånn helt personlig så er jeg ikke så glad i sånne kjoler/topper der det stikker ut stoff rundt midjen om du skjønner.. Forklart på en dårlig måte men. Men det er hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppeluren

Utrolig fin kjole. Både farge og snitt. Og du har absolutt ingen grunn til å tenke at du er "lubben og bred"! De tankene kan du bare kvitte deg med først som sist. (Bare se på tidligere kommentarer også.)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere sikkert har forstått, er jeg elendig på å ta avgjørelser.. Bare et siste spørsmål jeg håper dere kg-ere kan hjelpe meg med: svart eller hudfarget strømpebukse? :vetikke:

Anonym poster: 1c801a74225188c419c6df996956a1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så flott ut i den :) Sånn helt personlig så er jeg ikke så glad i sånne kjoler/topper der det stikker ut stoff rundt midjen om du skjønner.. Forklart på en dårlig måte men. Men det er hver sin smak :)

Peplum kalles det.

Som dere sikkert har forstått, er jeg elendig på å ta avgjørelser.. Bare et siste spørsmål jeg håper dere kg-ere kan hjelpe meg med: svart eller hudfarget strømpebukse? :vetikke:

Anonym poster: 1c801a74225188c419c6df996956a1ee

Sorte og tette strømper (80+ denier). For å ikke bli kald kan du bruke strømpebukser med fleece på innsiden. Sko i matchende farge for å se ekstra lang ut. ;)

Anonym poster: e126c346bb54858ea98600ec35b14400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke helt min stil, men du fikk flott fasong i den! Slank og vakker

Anonym poster: 33843770b9d678dc3cae4dd2b136c70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjolen var kjempefin på deg! ville gått for plommefarget som på bildet. jeg ville nok hatt en tykk sort strømpebukse til for å ikke fryse :)

og til anonym bruker som synes hun skal ta en størrelse større: kjolen er ikke vridd fordi den er for liten, men litt krøllet fordi den er litt for STOR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen var kjempefin, selv om jeg ikke er noen stor fan av peplum. Både fargen og størrelsen ser fin ut. Jeg ville hatt sorte tette strømper og sorte sko til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort strømpebukse fordi det er vinter og fordi kjolen er ganske kort:)

Hvor er den kjøpt? (Skal kjøpes?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...