dobri123 Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Min mormor døde for snart to år siden. Nå har jeg lyst til å ta en tatovering som minne av henne. For meg var hun nemlig mer enn en mormor, hun var min aller beste venn, min ekstra mor, min personlige rådgiver og solstråle. Hun var helt klart en stor del av hverdagen min, det har hun vært siden jeg var liten - hun og bestefar. Det jeg har tenkt på er en rose, eller hjerte.. Men jeg vil kanskje ha med første bokstavene i navnet hennes også. Samtidig vil jeg på en annen måte innkludere min (enda levende) bestefar i denne. Så da blir det jo enda vanskeligere.. Hun likte veldig godt lilla, så det vil jeg gjerne få dyttet inn i den! Noen tips, gjerne bilder?
Wolfmoon Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Mitt beste tips, snakk med en flink tatovør om hva du ønsker. Jeg hadde en ide, men hadde aldri kommet fram til min fantastiske tatovering med de riktige fargene på egenhånd Bor du i Oslo kan jeg tipse om en på PM hvis du vil. Se ellers gjerne på sidene til tatovører på instagram eller hjemmesider, se om du liker stilen på der de har gjort før
Gjest Reza08 Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Du kunne f.eks ta å tatovere et par av bokstavene i begges navn med fargen lilla.
dobri123 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2013 Mitt beste tips, snakk med en flink tatovør om hva du ønsker. Jeg hadde en ide, men hadde aldri kommet fram til min fantastiske tatovering med de riktige fargene på egenhånd Bor du i Oslo kan jeg tipse om en på PM hvis du vil. Se ellers gjerne på sidene til tatovører på instagram eller hjemmesider, se om du liker stilen på der de har gjort før Gjør gjerne det! Bor bare en time, halvannen ifra Oslo. Så det hadde vært veldig bra Driver å leter nå Du kunne f.eks ta å tatovere et par av bokstavene i begges navn med fargen lilla. Har tenkt på det også, men vil ha noe rundt itillegg
Gjest Reza08 Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Gjør gjerne det! Bor bare en time, halvannen ifra Oslo. Så det hadde vært veldig bra Driver å leter nå Har tenkt på det også, men vil ha noe rundt itillegg Bokstavene, fargen lilla pluss noe som betydde mye for de, kanskje?
dobri123 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2013 Bokstavene, fargen lilla pluss noe som betydde mye for de, kanskje? Er der jeg sliter litt! Mormor likte veldig godt blomster, nå er ikke jeg noe blomster menneske og husker ikke navnet på den. Men veldig fin! Så tenkte jeg kanskje kunne ha det ved siden av, og bokstavene under. Bare greit med tips. har ikke lyst til å ta noe for så å angre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå