Gå til innhold

Hva er galt med runketråder?


Akcent

  

55 stemmer

  1. 1. Har du noe imot såkalte "runketråder"?

    • Ja
      31
    • Nei
      24


Anbefalte innlegg

Har skummet gjennom forumet her de siste dagene og har begynt å innse at jeg lever i / har meldt meg inn i en gal verden. Interessant, underholdende men også skremmende noe av det jeg leser her hehe.

Hehe, er mye rart her inne, men synes det er litt morsomt at folk er utenom det vanlige her inne også! Husker da jeg først meldte meg inn her for 4 år siden og da var det ikke helt sånn etter det jeg kan huske. Ingen trolletråder eller runketråder, men så satt jeg mest på snikk-snakk i begynnelsen så jeg ble "skjermet" for det.

Anonym poster: 6010439a1ea1b89ccf1a588b200ab079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye blir bare til det man gjør det til selv. Noe som ser ut som en opplagt runketråd kan bli en interessant diskusjon, selv om det krever litt mer selvstendighet fra deltagerne i tråden. Å kalle det en runketråd er iallefall en effektiv måte å sette en stopper for videre diskusjon.

Jeg ser ikke det helt store problemet med disse runketrådene. Hvis noen har lyst til å sette seg ned å fappe til noe jeg skriver, om det så er om hvor mye skoene mine lukter etter en lang arbeidsdag, be my guest. Selv om "Har du noen gang eksperimentert med en veninne, hvor hvordan fortell helst i detaljer, hilsen nysgjerrig jente 18" blir litt i overkant for min del også.

Enig her. Jeg trykker inn på tråder og leser det jeg synes er spennende. Jeg driter i om en femten år gammel gutt sitter og runker til det som står skrevet der. Jeg svarer hvis jeg synes det er interessant selv. Og noen ganger kan jeg sikkert bli tatt for å være en kåt drittunge selv hvis jeg starter en tråd - men det er vel ganske enkelt fordi jeg lurer på litt banale greier selv av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe spesielt problem med runketråder, det er mer irriterende med de som syter og klager over at det er "runketråd" i dem. :rolleyes:

Endret av pleasantdreams
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det legges ikke opp til diskusjon i tråden, whatsoever. Det er ingenting å diskutere, man skal bare ramse opp forskjellige seksuelle ting man har gjort. Hva noen runker til her inne er meg revnende likegyldig. Men når et helt underforum består av "Jenter:Hvor gammel var du første gang du?"/"Jeg er en nysgjerrig jente på 18 år som bare lurte på atte, om dere har hatt jentesex og om dere kunne beskrive det detaljert og grafisk" og hundre kuk og fittetråder, da blir det til slutt litt irriterende.

Anonym poster: 3a1b9418dfe504d22e1e3b30081f06ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.... jeg er ganske ny her....... hva/hvordan/hvor fungerer dette? denne/disse/andre trådene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det da kvinnene her inne som av egen fri vilje lager de største runketrådene.

Tråder som "Post et bilde av din kropp" og "Flash en kroppsdel" er full av godt voksne kvinner som legger ut bilder av seg selv i alle mulige positurer, det være seg bilde av stay-ups, rumper, lår, pupper etc....

Ganske oppsiktsvekkende spør du meg, og minner mest om sider som nakenprat.no og deiligst.no

Anonym poster: 5014db89ddc3b350327ac91473369e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg synes er mest galt er jenters arrogante og nedlatende holdning til runketråder. For meg vitner det om dårlig kunnskap om gutters seksualitet, som ofte er atskillig mer fysisk enn jenters.

En kåt gutt dyrker en naken jentekropp som universets ypperste kunstverk, ikke rart da at det enkelte ganger tipper over til komedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke i mot noen tråder og synes folk skal få lage innlegg om hva de vil uten om innlegg som skader andre, mobbing og sånt.Er det innlegg man bare ikke liker å lese, la vær å les det.Og hvordan vet man at det er en runketråder? For det kan man ikke, så unødvendig å spamme med tråden for å ødelegge den.

Anonym poster: 37372dcca97b3649fd8c5e234d650209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...