AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Fra Kevin Keegan spilte for Southampton FC, har jeg hatt lyst til å besøke denne plassen, men ikke gjort noe med det før nå. Kunne tenke meg å overvære en fotballkamp der. Det er ingen problemer å komme seg til London fra Norge, men så virker det som det ikke går fly der fra til Southampton, unntatt via Jersey.....og turen tar 8 - 12 timer. Det tar ca. 1,5 time å kjøre mellom disse plassene, har undersøkt det og det går også tog, men på mange sider anbefales det ikke å ta tog av en eller annen grunn. Kunne tenkt meg å fly fra London................ Noen som har tips...... Anonym poster: 16b87192b01fd508d648dfd02a07e3dc
J.J.R Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 (endret) Det lureste er å kjøre. Den engelske siden av familien min bodde tidligere på Isle of Wight, så vi måtte kjøre fra Heathrow/Gatwick til Portsmouth, hvor ferga går fra (ganske nærme Southampton). Det tok rundt 1,5-2 timer. Det engelske jernbanesystemet er virkelig ikke noe å skryte av med mindre man er heldig nok til å dra fra et sted med et selskap som reiser direkte, noe jeg ikke tror du kan finne fra en av Londons flyplasser til Southampton uten minst ett stop (om du er veldig heldig). Et annet alternativ er selvfølgelig buss, men det vil også ta lengre tid enn å kjøre selv. Endret 5. februar 2013 av J.J.R
J.J.R Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Men! I følge http://www.directrail.com/ går det buss fra Heathrow til Southampton, så det er gjerne noe å ha i bakhodet.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Men! I følge http://www.directrail.com/ går det buss fra Heathrow til Southampton, så det er gjerne noe å ha i bakhodet. Takk for svar!! Anonym poster: 16b87192b01fd508d648dfd02a07e3dc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Går det fly til Bristol? Det er ikke så ille å kjøre fra Bristol og det går helt sikkert buss. Men du bruker ikke 1 1/2 time fra London til Southampton! 2-3 timer. Det spørs hvilken dag. Anonym poster: 03cb45ca4b47abe7346857540dbff685
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå