AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Har fått høre av et par jenter at de skulle ønske de hadde slike øyevipper som jeg har. Fordi de er har vist naturlig volum, ifølge de iallefall. Jeg vet dette er en utrolig filleting, men bryr dere jenter dere om at en gutt har øyevipper med volum? Jeg er ikke verdens mandigste mann, med tanke på kropp og fasong, men hjelper ikke så mye når jenter sier slikt heller. Anonym poster: 53b4c9048c27a7c39ae9805156f8f8a0
*Pixie* Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Veldig mange gutter som har veldig fine og lange øyenvipper! Vi jenter ødelegger våre med sminke etterhvert. Tror ikke det er noe som er veldig høyt opp på lista over viktige kvaliteter (ihvertfall ikke hos meg), men lange fyldige øyenvipper gjør sitt til at øynene er mer i fokus, noe som jeg synes er fint!
Cathrine88 Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Det er nydelig og gjør deg ikke mindre mandig, så slutt å bekymre deg. Ian Somerhalders øyenvipper ødelegger ikke akkurat utseendet hans, for å si det sånn.
lottelotti Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Det er det samme, så lenge det ikke ser ut som at du har på deg mascara
Hanna! Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Det er utelukkende positivt med fyldige øyevipper!
avida30 Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 For en utrolig søt tråd :-) Fine øyevipper er nydelig både på menn og kvinner, og gjør ikke mannen noe mindre mandig fordet om. Jeg tenker for en utrolig søt tråd og tenker på så mye rart vi kvinner også må bekymre oss om som heller ikke er noe issue Du er heldig med øyevippene, blafr' on! (som i blafre men i rock on) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå