AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 føler jeg bude flytte fra oslo, hvordan er trondhjem som by? synes egentlig oslo er ganske grei by, synes bare jeg bør flytte litt på meg nå som jeg skal flytte hjemmefra. Anonym poster: f414890dfc9bc6addb3ae9127c160cc3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Det kommer jo helt ann på hva du har tenkt å gjøre her. Studere/Jobbe? Vil du ha det rolig/glad i mye styr? Glad i natur, kultur osv? Trondheim er forøvrig Norges beste by. Jeg flytta fra Trondheim til Oslo i høst, møkkavalg og møkkaby og gleder meg til å få sagt opp hybelen min i Oslo. Trives mye bedre i Trondheim, og det vil alle og enhver gjøre. Fordi det er urbant nok, samtidig rolig nok. Anonym poster: f3051b012de5fc7a4a9d2f7e67dbd5d4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Trondheim er for kostbart. Nå er nå hennes opprinnelige bosted Oslo da, så ugyldig argument. Anonym poster: f3051b012de5fc7a4a9d2f7e67dbd5d4 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Det kommer jo helt ann på hva du har tenkt å gjøre her. Studere/Jobbe? Vil du ha det rolig/glad i mye styr? Glad i natur, kultur osv? Trondheim er forøvrig Norges beste by. Jeg flytta fra Trondheim til Oslo i høst, møkkavalg og møkkaby og gleder meg til å få sagt opp hybelen min i Oslo. Trives mye bedre i Trondheim, og det vil alle og enhver gjøre. Fordi det er urbant nok, samtidig rolig nok. Anonym poster: f3051b012de5fc7a4a9d2f7e67dbd5d4 jobbe i første omgang, glad i natur, gå på byen, kultur er det mindre viktiv med. bør være like fine sommre som i oslo. Anonym poster: f414890dfc9bc6addb3ae9127c160cc3
Apefinger Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Personlig elsker jeg Trondheim (kommer ikke derifra, bodde der under studiene), og kunne ikke tenkt meg å bo i en annen by. Passe størrelse, ikke for stort, ikke for lite, masse kulturtilbud og generelt en fantastisk by med trivelige innbyggere Skryter Trheim opp i skyene, men med god grunn.
skruf Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har bodd i Trondheim, og elsker den byen! Drar dit så ofte jeg kan:) Så; kan absolutt anbefale å flytte dit.
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Trondheim er en fantastisk by å bo i! Fine turområder som ligger innen 20 minutters avstand fra sentrum med kollektivtransport. Herlige mennesker. Og om det først er en god sommer, så slår faktisk det østlandssomrene langt ned i støvlene!
Gjest hulderjenta Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Jeg flyttet hit for å "studere noen år", og har nå jammen bodd her i 9 år gitt. Trives så godt her så har ikke hatt lyst til å flytte på meg. Sier meg enig med andre som har skrevet her når det gjelder de positive sidene.
Anoia Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 Har bodd i Trondheim i 3 år og trives kjempegodt!
Jalp Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Trondheim har så mange kvaliteter. 1016 år, har Norges eldste dagsavis og en markant identitet. Jovial og usnobbete befolkning som setter veldig pris på alle titusener av studenter som årlig setter sitt positive preg på byen. Man blir snart 180 tusen innbyggere, men greier fortsatt å bevare sin identitet som stor småby. 1
Gjest LineaAlba Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Bodde der som student, må si at jeg stortrivdes! Veldig bra by for studenter og unge mennesker. Tenkte aldri over hvordan det var for mennesker utenfor den aldersgruppen, men er du ung kan du leve livet bra der, hvertfall Konserter på samfundet, skiturer i marka, pstereofestivalen, fint sentrum og hyggelige folk. Litt monotont på shoppingfronten og litt for dårlig utelivstilbud. Alle nattklubbene er veldig like, samme med folka som vanker på de ulike stedene. Mye trønderfyll, pianobarer og radiohits på dansegulvet. Er du en såkalt "raffinert" person, kan kulturlivet i byen kanskje komme til litt kort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå