Gå til innhold

For godt til å vere sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.jenniferbridal.com/

Jeg har funnet drømmekjolen min på denne siden.. Hva synest dere ser det ut som en trygg side å handle i frå??

Anonym poster: e4bebee942f4eee4849b32ca3389ff25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig :)

Anonym poster: 62a61c45d351c17c2d60f28ad680bda5

Skrevet

Skeptisk. Hvorfor er det så billig?

Anonym poster: 530c784de800f224bdf58cbb237a89f1

Skrevet

Skeptiiisk. Kjoler til en tredjedel av normal pris? Lukter Kina..

Anonym poster: 937635767ebbe9752f60dfad7030c735

Skrevet

Garantert kjoler sydd av folk som får luselønn i Kina, i billige drittstoffer. Kjør på om du ikke ser forskjell på silke og polyestersateng (noe tydeligvis mange ikke gjør) og ikke eier sosial samvittighet.

Anonym poster: 1c428ce1c50aed9be41fbba953b8682a

• Liker 6
Skrevet

Flott side, sikkert trygg. Fine kjoler.

Det at ting i Norge er DYRT betyr ikke at produktene denne forhandleren selger er dritt, sydd av barn etc.

Anonym poster: b32b0ddad432b60cdc91b4a3bb4bf2e7

Skrevet (endret)

Med hotmail-adresse som epost og en nettside som er under et år gammel ville nok ikke jeg stolt på den, i hvert fall. Basert på info herfra, i tillegg til en kikk på siden selv. Men om du har råd til å tape de pengene kan det være verdt et forsøk. Mange av de store merkene har lister på nettsidene sine med autoriserte forhandlere og det er vel heller sjeldent at du får kjøpt disse nye via nettbutikker.

Jeg er i hvert fall svært skeptisk til nettsider og tilbud på nettet som virker for gode til å være sanne. De er som oftest det.

Ser nå at du kan velge å få Sottero-kjoler i den fargen du vil ha. Lukter kinakjoler, spør du meg.

Endret av Tekola
Skrevet

Jeg vet ikke om det har noe å si, men under 'Company Info' står det at owner er Jennifer Bridal.

whois.net står det Jennifer Portman.

Denne linken er litt grei å ta en titt om man er usikker på en internettside.

Skrevet

Ts her jeg har fått bekreftet frå denne siden at det er bare kopier sendte mail å spurdte..

har funnet to andre sider som selger orginale kjoler. kjolene der er noen tusen dyrere enn den siden som selger kopi kjolene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...