Gå til innhold

Gran Canaria i September

Fremhevede innlegg

Gjest barista
Skrevet

Har fått tilbud om en Gran Canaria tur i September. Gratis opphold, men vi må selvfølgelig ut med flybillett kostnader. Har ett par spørsmål.

Er det noen her som reiser litt, og kan fortelle meg når jeg bør kjøpe billetter? Per i dag, fantes det ikke billetter i nærheten av oss (det krever 20 timers reise o.l.) Alternativet er å reise til Oslo (er kjapt 8 timers tur dit), hvor billettene ligger på over 3000 kr per person. Vil billettpriser stige etterhvert, eller vil det bli lagt ut flere billetter med tiden? Du/dere som har reist dit, hvor mye må dere betale i dette tidsrommet?

Andre spørsmål stiller seg og. Har hørt noen nevne at det er nokså kjedelig på denne tiden, meninger om dette? Lurer også på hvorvidt vi skal ha leiebil? Bostedet er en times kjøring fra flyplassen. Så her må vi ha leiebil, eller drosje/buss, noen anbefalinger? Bostedet ligger 1 km fra stor strand, og noen hundre meter fra ett supermarked og en restaurant. Så usikker om jeg ser behovet for leiebil. Likevel kan det være ok, å føle seg fri på kvelden til å shoppe, eller gå ut på aktiviteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...