Gå til innhold

Hvor går din grense?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Svampebob1
Skrevet

Det jeg primært ser på er hvor moden hun er. Dette og erfaringsnivå, så trenger ikke alder å ha så mye å si innenfor rimelighetens grenser, såklart.

Men jeg tenker sjansen er størst mellom 24-36 år. Jeg er selv 33.

Skrevet

Før mente jeg at han måtte være på alder med meg, kanskje noen år eldre. Men så traff jeg en fantastisk fyr som var 8 år yngre enn meg, og det var aldri noe problem, foruten i starten da jeg følte meg "gammel", men dette gikk seg veldig fort til. Jeg var 38 da jeg traff han, han var 30. Ikke se på alder, det er så individuelt. En mann på 33 kan være langt mer "moden" enn en på 45. Personlighet, livserfaring osv spiller stor rolle i hvor "voksen" du er :) Nå tenker jeg nesten at jeg skal iallefall ikke han en mann som er eldre enn meg :) Aldersforskjell ingen hindring, kjør på :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde grensen min gikk fra min alder +10, men det viste seg at disse som er yngre enn meg duger også :nigo:

Kjæresten min er halvannet år yngre enn meg ;)

Jeg er selv i midten av tyveårene :)

Skrevet

Har ingen grense, da jeg tenker det er viktigere ting enn akkurat alderen som avgjør om man passer sammen eller ikke. Men såklart, jeg er ikke akkurat ute etter en på 40+ å dele livet med. (Kunne godt hatt sex med en på 40+ da, mange som ser ganske bra ut..) Er 18.

• Liker 1
Skrevet

Har ingen grense, da jeg tenker det er viktigere ting enn akkurat alderen som avgjør om man passer sammen eller ikke. Men såklart, jeg er ikke akkurat ute etter en på 40+ å dele livet med. (Kunne godt hatt sex med en på 40+ da, mange som ser ganske bra ut..) Er 18.

Glem det.

Skrevet

Glem det.

Vil ikke ha sex med deg heller

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke ha sex med deg heller

Da er vi enige :smoke: hehe

Skrevet

helst 10 år yngre skal det være et mannfolk med fres i

helst ikke mer enn 5 år eldre. Unntak Steinar40 kan være så gammel som han vil :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...