Gå til innhold

Jeans - god kvalitet/ koste litt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst å finne ei god bukse..pris ingen betydning. Har sett bilder av et merke som heter miH.. Noen som kan anbefale jeans de er fornøyde med? Vil ha den smal i beina... Blir glad for ideer;))

Anonym poster: c66f59f5e2666a2f7e2912901cd0073e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd Nudie Jeans? Jeg synes hvertfall de er veldig gode og stram i bena. Eneste minuset er detaljene på baklommene som får rumpa mi til å se større ut.. :fnise: Du får kjøpt de på Carlings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også anbefale Nudie - har to Tube Kelly jeg forguder. De er slim/straight i bena og beholder passformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favorittjeans har lenge vært jeansene fra Acne og Tiger of Sweden, men før jul kjøpte jeg en Levi's Curve ID-bukse som jeg bortimot har bodd i siden. De finnes i tre utførelser etter hva slags fasong man har; Bold Curve for den som har mer timeglassfigur, Demi Curve som er mer moderat, og Slight Curve for dem som er mer rett i fasongen. Jeg prøvde samme bukse i både Demi og Slight Curve, og fikk skikkelig aha-opplevelse, for Demi var for trang i midjen for meg, mens Slight Curve var perfekt. Disse koster rundt 1000 kroner, og holder fasongen veldig bra mellom vask.

Jeg liker jeans som er enkle i snitt og farger, og uten masse broderier på lommene, klaffer, slitte partier osv, som jeg føler er litt 90-talls.

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med buksene fra Lee som kjøpes på blant annet Carlings (800-900 kroner) og Pieces highwaist som kjøpes på blant annet Only(300 kroner tror jeg)

Anonym poster: c9d75484dfd5e91e8a3d5dbd0fcc000b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde en del Levis på salg på bla Match sist jeg var innom der.

Jeg er Dieselfan jeg. Men kjøper dem kun på salg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Armani og Levi's Demi Curve synes jeg er de jeg kan være fornøyd med kvaliteten på.

Joda, de koster noen kroner. men holder fasong og farve lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...