Gå til innhold

Ahhhhh er så syyyyykt foreslsket :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ahhh det gjorde godt, beklager men måtte bare få det ut ett sted:)

Anonym poster: 2e1b16e06e71bbb6b7a6a9841b50b39c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucky you :)

• Liker 1
Skrevet

Haha, heldiggris!

Deilig følelse :)

• Liker 1
Skrevet

Lucky you :)

I know :) Men så er spørsmålet da, er det gjensidig?

Skrevet

Hvordan holder du ut uvissheten egentlig? Jeg blir gal av å ikke vite hva den andre tenker og føler :)

Skrevet

Det vil du finne ut av etterhvert. Bare vær tolmodig, ikke overanalyser alt hun/han gjør og bruk tid for å finne ut om du er forelsket i forelskelsen eller personen.

Jeg vet hvordan du har det og den følelsen er bare helt fantastisk! Nyt det!

Skrevet

Hvordan holder du ut uvissheten egentlig? Jeg blir gal av å ikke vite hva den andre tenker og føler :)

Hvor tidlig i fasen er dere da? Får du ikke meldinger eller noe som viser at han tenker på deg?

Skrevet

Vel, man sier at en ekspert er en som har gjort alle tenkelige feil i en ting. Tro meg, DETTE er jeg en ekspert i :)

Skrevet

Joda, får jo meldinger støtt og stadig, noen ganger er det hun som sender, andre ganger er det jeg som sender.

Men denne helgen har vi ikke snakket sammenn, fordi hun er hos noen venner av seg (Og da er det viktig og ikke virke desp) Må også sies at dette her er da snakk om et avstandsforhold, noen ganger så skyper vi, og har det generelt veldig hyggelig sammen. Tuller med hverandre, og nei det er ikke følelsen av og være forelsket jeg er forelsket i.

Skrevet

Hvor tidlig i fasen er dere da? Får du ikke meldinger eller noe som viser at han tenker på deg?

Tidlig. Bare hatt en date, men vi har kjent hverandre lenge. Snakkes nesten daglig, men jeg er altfor redd til å flørte noe nå, selv om jeg har gjort det før... ironic ;)

Skrevet

Tidlig. Bare hatt en date, men vi har kjent hverandre lenge. Snakkes nesten daglig, men jeg er altfor redd til å flørte noe nå, selv om jeg har gjort det før... ironic ;)

Hvordan er stemninga når dere snakker sammen da? Og vet han at du tenker på han?

Skrevet

hehe.. søtt! Og noe jeg kjenner veldig igjen! Mitt råd er at du prøver å ta på den heltedrakten og er deg selv slik du har vært før også nå som følelsene kommer. Det er jo den du er han liker og da kan du med stolthet fortsette å flørte og oppføre deg som før.. selv om jeg vet det er vanskelig! hehe

Skrevet

Joda, får jo meldinger støtt og stadig, noen ganger er det hun som sender, andre ganger er det jeg som sender.

Men denne helgen har vi ikke snakket sammenn, fordi hun er hos noen venner av seg (Og da er det viktig og ikke virke desp) Må også sies at dette her er da snakk om et avstandsforhold, noen ganger så skyper vi, og har det generelt veldig hyggelig sammen. Tuller med hverandre, og nei det er ikke følelsen av og være forelsket jeg er forelsket i.

Men dere har truffet hverandre i virkeligheten eller?

Skrevet

Men dere har truffet hverandre i virkeligheten eller?

Det har vi vettu :) og da skulle vi egentlig jobbe med noe, men hele stemningen var bare helt surrealistisk, var veldig mye kontakt da om jeg får si det sånn, så hverandre dypt inn i øynene. Dro på fornøyelsespark sammen, på kino, på resturant. Det kom til ett punkt, hvor hun da spurte meg om det vi gjorde sammen var normalt, for det var det ikke for henne :) Hun har også sagt seg villig til og hjelpe meg videre også, selv om hun ikke trenger det :) Så jeg håper jo at dette er tegn på at hun har vist en liten innteresse, tingen er hvordan jeg skal ta det videre

Skrevet

hehe.. søtt! Og noe jeg kjenner veldig igjen! Mitt råd er at du prøver å ta på den heltedrakten og er deg selv slik du har vært før også nå som følelsene kommer. Det er jo den du er han liker og da kan du med stolthet fortsette å flørte og oppføre deg som før.. selv om jeg vet det er vanskelig! hehe

Ja, vanskelig! Er redd for å miste en god venn hvis dette går i vasken da... men vet jo at man må spille for å vinne :) Bare så lenge siden jeg var med i "gamet" :)

Skrevet

Ja, vanskelig! Er redd for å miste en god venn hvis dette går i vasken da... men vet jo at man må spille for å vinne :) Bare så lenge siden jeg var med i "gamet" :)

Synes dere er tøffe som tør og mest sannsynlig kommer det til å gå kjempebra.. Og husk at de mest solide og sterke forholdene har først vært vennskap som har blitt til dypere kjærlighet! ;)

• Liker 1
Skrevet

Hmmmm, hvordan skal jeg tolke dette her. Vi hadde avtalt og prate med hverandre via skype idag, men nå er hun plutselig ikke der. Har også prøvd og sende henne en melding også uten svar.

Tanken om at hun ikke er så veldig interessert har vel streifet meg, men da hadde hun ikke sendt meg en melding ut av det blå igår og spurt meg om hva jeg holdt på med. Hva driver hun med????

Skrevet

Da er vi to! Er så forelsket at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :fnise:

Skrevet

Da er vi to! Er så forelsket at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :fnise:

Kommer du noen vei da, fikk svar idag forresten.

Skrevet

Jeg også :) Får heldigvis gjort noe av det jeg skal, men ellers er jeg helt borte vekk - tenker på ham hele tiden, lengter, blir på gråten (av glede?) når jeg leser gjennom meldinger osv... utrolig deilig, men veldig slitsomt! Og det blir jo bare verre etter hvert som følelsene blir dypere :sjenert: Det er gjengjeldt her i gården, vi har det veldig morsomt og fint sammen, men vi får ikke sett hverandre så veldig ofte og en uke fra hverandre føles lenger og lenger for hver gang...

Anonym poster: fc14ab31d87a8ebb2382bb30d09999af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...