Gå til innhold

Eskorte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har ordnet seg ett ligg med en eskorte og gått uten å betale for dette? i så fall av hvilke grunner?

Anonym poster: 47c1a4691ac4ba27b615dcea567fda2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært eskorte. Opplevd 3ganger å ikke få betalt.

1. Mannen hadde ikke tatt ut penger, og jeg var dum nok til å glemme å ta bet. Først.

2. Stolte på en fast kunde som opparbeidet seg en gjeld på 60 000 hos meg. Måtte til slutt glemme ham, orket ikke lenger tenke på de pengene.

3. Vedkommende møtte ikke opp og jeg hadde tatt taxi til 1600,- én vei.

Men aldri noen som har vært så misfornøyd at de har nektet å betale. Likevel var disse tre hendelsene nok til å knekke meg for én periode. Det er sensitive greier. Burde aldri prute på noens kropp!

Anonym poster: 45d5c608070137c8aaa07e5d87f92b90

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi menn ikke har respekt for horer.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Har vært eskorte. Opplevd 3ganger å ikke få betalt.

1. Mannen hadde ikke tatt ut penger, og jeg var dum nok til å glemme å ta bet. Først.

2. Stolte på en fast kunde som opparbeidet seg en gjeld på 60 000 hos meg. Måtte til slutt glemme ham, orket ikke lenger tenke på de pengene.

3. Vedkommende møtte ikke opp og jeg hadde tatt taxi til 1600,- én vei.

Men aldri noen som har vært så misfornøyd at de har nektet å betale. Likevel var disse tre hendelsene nok til å knekke meg for én periode. Det er sensitive greier. Burde aldri prute på noens kropp!

Anonym poster: 45d5c608070137c8aaa07e5d87f92b90

Burde aldri gjøre sin egen kropp til et salgsobjekt. Man pruter nemlig på slikt.

• Liker 7
Skrevet

Ja ja, bare fordi det er sex involvert er det fy fy å ta penge for det, med mindre du kjøpesterke smykke til kona, en middag på date, eller hiver en fest i helga.

I det minste er de som selger sex frivillig mer edru enn /horene/ som ser etter ONS på helga.

Skrevet

Å kjøpe smykke til kona = kjøpe sex av en prostituert. Det er notert!

Anonym poster: 4962ce7907d68f1414ad209d34c35233

• Liker 7
Skrevet

Ja ja, bare fordi det er sex involvert er det fy fy å ta penge for det, med mindre du kjøpesterke smykke til kona, en middag på date, eller hiver en fest i helga.

I det minste er de som selger sex frivillig mer edru enn /horene/ som ser etter ONS på helga.

Kvinner og sex er forbruksvarer altså? Stakkars deg som aldri får oppleve gjensidig kjærlighet...

Anonym poster: 233629bc3781fc87035280224f0f7469

• Liker 5
Skrevet

Kvinner og sex er forbruksvarer altså? Stakkars deg som aldri får oppleve gjensidig kjærlighet...

Anonym poster: 233629bc3781fc87035280224f0f7469

Slutt og rall rundt om at folk er stakkarer bare fordi du ikke liker holdningene deres.

Anonym poster: 2347e512ba1e75a40363a129790844e5

Skrevet

Det er fordi menn ikke har respekt for horer.

Jeg tror menns respekt for horer er veldig forskjellig. Men jeg tror kvinner generelt har mye mindre respekt enn det menn har. Horer er vel en trussel mot kvinners makt.

Anonym poster: 8bcf21a23b70fe2b64fecd193da0541f

• Liker 1
Skrevet

Noen som har ordnet seg ett ligg med en eskorte og gått uten å betale for dette? i så fall av hvilke grunner?

Anonym poster: 47c1a4691ac4ba27b615dcea567fda2f

Var ikke fornøyd med sexen, betalte for middag, drinker, taxier, hotell.......

Anonym poster: 4d7e9f3d49bda9e01e458762e7bd82ce

• Liker 1
Skrevet

BTW vi er alle horer på en eller måte, menn som kvinner.

• Liker 1
Skrevet

BTW vi er alle horer på en eller måte, menn som kvinner.

Jeg liker ikke bruken av hore om noen som er løse på tråden. Det er ganske så forskjellig. Å ha sex fordi det er godt, fordi man er kåt, fordi man har lyst, det er så langt fra prostitusjon man kan komme

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke bruken av hore om noen som er løse på tråden. Det er ganske så forskjellig. Å ha sex fordi det er godt, fordi man er kåt, fordi man har lyst, det er så langt fra prostitusjon man kan komme

Man kan gjøre det som du sa, helt til pulevennen du har hatt i tre år gir deg penger til strømmen, da synker verdien din som en person og du får et fint skilt med "Hore" på panna.

Sex og penge bruk på slikt var helt font til den viktorianske perioden da det ble plutselig skammelig og fy fy med all kropp under haka, å vise ankelen på byen ankelen på byen var en synd.

Kjedelig noen ikke kommer seg vekk fra utdaterte tanke gangen, men i det minste ble ikke heksebrenning og bannlysning sittende fast istedenfor.

Endret av IcarusXI
Skrevet

Jeg blir faktisk oppringt av eskorter i tide og utide som ønsker å kjøpe sex av meg. :)

Neste gang jeg har en kvinne i min seng eller en ONS, skal jeg gi henne en hundrelapp når jeg er ferdig. Har alltid hatt lyst å gjøre dette, men glemmer alltid av det. Tror det kan bli festlig.

Huskelapp!

:)

Skrevet

Man kan gjøre det som du sa, helt til pulevennen du har hatt i tre år gir deg penger til strømmen, da synker verdien din som en person og du får et fint skilt med "Hore" på panna.

Sex og penge bruk på slikt var helt font til den viktorianske perioden da det ble plutselig skammelig og fy fy med all kropp under haka, å vise ankelen på byen ankelen på byen var en synd.

Kjedelig noen ikke kommer seg vekk fra utdaterte tanke gangen, men i det minste ble ikke heksebrenning og bannlysning sittende fast istedenfor.

Jeg synes det er greit å gi pengegaver eller hjelpe økonomisk. Men med en gang det blir drivkraften for en av partene, så blir det prostitusjon. Altså, når man ikke ville hatt sex hvis man tok vekk pengene. Forstår du hva jeg mener?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...