Gå til innhold

Vondt med piercing?

Fremhevede innlegg

Gjest SaraLivia
Skrevet

Hei :). Jeg er en 15 år gammel jente,og har VELDIG lyst til og ta piercing.

Har 5 hull i ørene fra før, syntes det gjorde litt vondt og ta de...

Jeg tenkte jeg skulle ta piercing i øyenbrynet, men gjør det vondt? vondere enn og ta hull i øra?

Viss du svarer meg, kommer jeg til og være kjempe takknemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt meg veldig nøye om om jeg var deg, før jeg tok piercing i ansiktet.

For hvis du en sag angrer og tar den ut, vil det etterlate seg et tydelig arr. Ser jo flere jenter som har stygge arr i dag etter piercing i øyebrynet.

Har bare tatt i navlen tidligere, synes forresten ikke det gjorde særlig vondt, vondere å snu den rundt første gang hjemme for å rense.

• Liker 2
Gjest Loverdose
Skrevet

Jeg syns faktisk det var vondere å ta hull i ørene enn det var å ta piercing i brynet. Av de piercingene jeg har, så var den i brynet den minst vonde. Tror jeg. Kjente det knapt, for det gikk så utrolig fort - i tillegg er det ikke vondt i ettertid, bare ømt. :)

• Liker 1
Skrevet

Piercing i øyebrynet gjør ikke spesielt vondt. Omtrent det samme som i ørene. Vær forberedt på at du kan felle et par tårer fordi det er så nært øyet.

Men som nevnt over her, øyebrynspiercinger kan etterlate ganske stygge arr om de vokser ut, noe som alltid er en risiko med nye piercinger. Jeg har et arr i hvert øyebryn pga dette. Heldigvis er de ganske symmetriske, så jeg ser ikke totalt dust ut. :fnise:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

takk for alle innlegg :-). Jeg har bestemt meg nå. Jeg skal ta Piercing nå i vinterferien ;-). God ferie til dere også! :-D ( viss dere har fri da ;-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...