Gå til innhold

Klage på Statoil-betjent

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man har en klage om en statoil-betjent/ansatt klager man da direkte til statoil eller til selve statoil-stasjonen?

Anonym poster: 18a6a0e1fbb3be1d5a5e1bd9069930d7

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

Hvis man har en klage om en statoil-betjent/ansatt klager man da direkte til statoil eller til selve statoil-stasjonen?

Klag til butikksjefen

Skrevet

klag til oss

Anonym poster: fe5aa1c45d11557d94b20b1f4272a05c

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Statoil er et temmelig stort konsern, så jeg tviler sterkt på at de kom til å bry seg veldig om Ola på Statoil i Ytre Enebakk gjør en dårlig jobb. Klag til stasjonsjefen.

Skrevet

Må man klage til person eller via mail? gjelder en statoil uten for tønsberg, sem tror jeg det heter der.. bor ikke der så vannskelig å klage direkte..

Skrevet

Tror nok at en skriftlig klage vil bli tatt mest seriøst. Send en epost du.

Skrevet

Finner ingen e-post-adresse dit... bare tlf nummer...

Skrevet (endret)

Da ringer du inn og ber om å få snakke med daglig leder. Si at du vil klage på en av de ansatte, og be om en mail.

Eventuelt sender u mail til hovedkontoret.

Jeg jobbet for en av konkurrentene, men det skjedde i ny og ne at klage-mail ble sendt til hovedkontoret, som da kontaktet vår sjef. Eventuelt regionsjefen.

Endret av Binta Ba
Skrevet

Ta kontakt med butikksjef/daglig leder.

Skrevet

Jeg jobber også for en stor butikkjede i en annen bransje, og hvis klager på oss kommer til hovedkontoret blir de videresendt til oss.

Anonym poster: 1e1c678ec820fe9f0786af26134bd6bb

Skrevet

Herregud så tafatt... Ring og spør!

Skrevet

Hei, vi er alltid interessert i å motta klager, det er som regel mye å lære.

Du kan enten sende oss en e-post her: https://www.statoil.no/FrontServlet?s=sdh&state=sdh_dynamic&viewid=2198053

Da vil medarbeidere på kundeservice videresende henvendelsen til de ansvarlige for den aktuelle stasjonen.

Om du foretrekker å snakke med stasjonen, ring Statoil Sem på 33 34 16 77 og spør etter daglig leder.

Vennlig hilsen

Pål Heldaas

Kommunikasjonsdirektør, Statoil Fuel & Retail Norge

• Liker 5
Skrevet

Du kan enten sende oss en e-post her: https://www.statoil....&viewid=2198053

Da vil medarbeidere på kundeservice videresende henvendelsen til de ansvarlige for den aktuelle stasjonen.

Om du foretrekker å snakke med stasjonen, ring Statoil Sem på 33 34 16 77 og spør etter daglig leder.

Vennlig hilsen

Pål Heldaas

Det må jeg si, imponerende!

Takk :)

• Liker 1
Skrevet

Du kan enten sende oss en e-post her: https://www.statoil.no/FrontServlet?s=sdh&state=sdh_dynamic&viewid=2198053

Vennlig hilsen

Pål Heldaas

Kan man også sende en kommentar om at Statoil har en helt imponerende kommunikasjonsdirektør? :)

• Liker 3
Skrevet

Kan man også sende en kommentar om at Statoil har en helt imponerende kommunikasjonsdirektør? :)

Hva er det som er så imponerende? At mannen gjør jobben sin?

Anonym poster: a515b9ec046f759783e26b35af50701d

Skrevet

Hva er det som er så imponerende? At mannen gjør jobben sin?

Anonym poster: a515b9ec046f759783e26b35af50701d

Jeg tror ikke mange andre firmaer, kommunikasjonsdirektør eller ei, ville tatt seg tid til å lage en bruker for å svare på et innlegg på Kvinneguiden. Jeg har hvertfall aldri sett det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...