Gå til innhold

jeg ser som oftest sur ut..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er født med en munn som peker nedover naturlig.

Det er så dumt, for jeg er sjeldent sur, men folk tror jeg er sur mesteparten av tiden fordi det ser sånn ut. Har ofte fått spørsmål om hvorfor jeg er så sur hele tiden. Det tar på! Jeg burde kanskje smile mer? hmh.

Ser du også sur ut? :P

Anonym poster: 6d806c939f3657badc6b8cef5d87e2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også det, og blir så irritert på det spørsmålet der! Skal jeg liksom gå rundt å tvinge på meg et falskt smil 24/7? Nei, da får de heller bare tro jeg er sur da om de er så dumme at de ikke klarer å tenke så langt at jeg faktisk bare ser sånn ut.

Anonym poster: 2e0c95de95333f426143649ef3d3755c

Skrevet

Jeg har naturlig stoneface, men har brukt flere år på å trene opp munnvikene til å peke oppover.

Anonym poster: 0d7c04bd18ae02ea45d0f82ecd0bb45b

Skrevet

Jeg har et alvorlig fjes når jeg ikke smiler, har også hørt at jeg ser sur ut. Bryr meg ikke, kan ikke går rundt å smile hele dagen.

Gjest mari kontrari
Skrevet

Jeg har også "surmunn" om jeg ikke gjør noe som fører til at jeg aktivt bruker ansiktet. Eller alvorlig-munn i hvertfall, får ofte høre at jeg ser så alvorlig ut dersom jeg sitter konsentrert om noe. Men er altså ikke spesielt sur eller alvorlig, jeg er bare ikke en vandrende smiley.

Skrevet

Jeg ser faktisk trist ut når jeg har ansiktet helt normalt og ikke tenker på noe spesielt. Så jeg er hun som folk beskriver som "hun som ser så trist ut", om de ikke kjenner meg. Har blitt spurt flere ganger av fremmede med litt innabords om hvorfor jeg er trist. Utrolig irriterende, og jeg blir litt trist av å tenke på det... :trist:

Da er det nesten bedre å se sur ut tenker jeg, så syns ikke folk synd på deg ihvertfall.

Skrevet

Jeg ser vel ikke direkte sur ut, men veldig alvorlig. Men jeg har fått høre at med en gang jeg blir snakket til eller når noen får min oppmerksomhet så lyser jeg opp, og derfor driter jeg i hvordan mitt totalt avslappede ansikt ser ut. :nigo:

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Jeg har naturlig stoneface, men har brukt flere år på å trene opp munnvikene til å peke oppover.

Hvordan gjorde du det?:)

Skrevet

Ts her

Bra at jeg ikke er den eneste! Men det hadde jeg heller ikke trodd.

Skikkelig irriterende at folk skal tro jeg er sur. Har hørt at kollegaer på 2 forskjellige arbeidsplasser har både ledd av, og baksnakket meg pga det. Folk på skolen kommenterte det også.

Skrevet

Jeg er født med en munn som peker nedover naturlig.

Det er så dumt, for jeg er sjeldent sur, men folk tror jeg er sur mesteparten av tiden fordi det ser sånn ut. Har ofte fått spørsmål om hvorfor jeg er så sur hele tiden. Det tar på! Jeg burde kanskje smile mer? hmh.

Ser du også sur ut? :P

Åh, dette gjorde meg glad! Jeg har lenge fått høre av folk at jeg enten ser 'sur' eller 'skeptisk' ut hele tiden. Fikk støttet mistanken om at jeg rett og slett bare ser sånn ut naturlig da en venn gikk i motangrep på noen som sa at jeg 'så så skeptisk ut' med å svare, 'nei, det er bare sånn hun ser ut naturlig!'

Har gått rundt med et lite smil om munnen flere ganger bare for å se om jeg får annerledes respons fra fremmede enn det jeg gjør når jeg ikke prøver, og voila! Verden smiler tilbake når jeg stritter imot mitt naturlige ansiktsuttrykk. Rare greier.

Skrevet

Forfra ser jeg litt sur eller trist ut, noen sier sur og andre sier trist. Mens fra siden ser jeg potte sur ut, selv når jeg smiler litt. Merkelig det der :fnise:

Skrevet

Åh, dette gjorde meg glad! Jeg har lenge fått høre av folk at jeg enten ser 'sur' eller 'skeptisk' ut hele tiden. Fikk støttet mistanken om at jeg rett og slett bare ser sånn ut naturlig da en venn gikk i motangrep på noen som sa at jeg 'så så skeptisk ut' med å svare, 'nei, det er bare sånn hun ser ut naturlig!'

Har gått rundt med et lite smil om munnen flere ganger bare for å se om jeg får annerledes respons fra fremmede enn det jeg gjør når jeg ikke prøver, og voila! Verden smiler tilbake når jeg stritter imot mitt naturlige ansiktsuttrykk. Rare greier.

Haha. Opplever akkurat det samme.

Skrevet

Jeg ser sur ut, men det er på grunn av øynene.

Har sånne "sinnaøyner" og er alltid lost in thoughts, så jeg er jo alltid fraværende sånn sett. :vetikke:

Anonym poster: 01ab829b34e402f41911f2d016876088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...