AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Hei. Nylig slo jeg opp med kjæresten som jeg elsker veldig høyt fordi han behandler meg dårlig. Litt psykisk mishandling og leke med mine følelser kan man si. Han sa han skulle forandre seg, men gjorde det ikke. Jeg angrer så veldig, men jeg vet jo også at det er det beste for meg i lengden. Men akkurat nå føler jeg at jeg aldri vil få det så bra som jeg hadde det med han. Jeg har så veldig lyst til å snakke med han igjen og bare si at jeg tilgir han og at alt går bra. Han sier han fortsatt elsker meg. Så jeg kan få han tilbake om jeg vil. Og jeg har så lyst, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Vi har litt kontakt. Enten må jeg gå tilbake til han eller så må jeg bryte den helt. Har også noen spørsmål om det fysiske, for jeg har ingen kontroll over meg selv akkurat nå. Jeg hyperventilerer flere ganger daglig til den grad jeg blir veldig svimmel og nesten besvimer, jeg skjelver nå når jeg skriver dette, hjertet mitt dunker fort hele tiden og jeg klarer rett og slett ikke å slutte å gråte. Ansiktet mitt er helt hovent, så jeg tror jeg må droppe arbeid noen dager fremover for å unngå spørsmål. Jeg har det så vondt... Aldri opplevd slik smerte før. Han er min første og største kjærlighet og jeg tør ikke å gi helt slipp på han. Han betyr så mye for meg. Og jeg beklager rotete innlegg og alt det der, men bestevennen min er utenlands og jeg har ingen andre jeg kan snakke med. Anonym poster: a502b41683ff73eb03b0a7deffcc1584
Merete76 Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 http://www.psykol.no/Fag-og-profesjon/For-pasienter-og-paaroerende/Hjelpetelefoner-og-nettsteder hvis det trengs kan du ringe hjelpelinie. det høres ut som kjerlighetsorg og det er ganske vanligt men helt jævligt. du må forsøke at puste så roligt, som du kan. du kan merke fysisk smerte af sorg, det er helt vanligt. Er der slet ingen i dine omgivelser du kan kontakte? du var supersterk som sa fra , aldri bra at vere sammen med noen som behndler deg dårligt. har du spist noe idag el kansje bare drik en kop te med sukker el. et eple?. klem til deg. det ordner seg.Du må stole på at din beslutning er den rette og der er lys forute!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå