Gjest Janet Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 For en stund tilbake, i 2012 I desember eller november, klarer ikke helt å huske, tok jeg abort. Var 10 uker på vei og trolig den verste opplevelsen noen gang. Jeg brukte p.piller, men begynte på p.plaster i stede for. Føler meg noe tryggere med det. Dette begynte jeg på i desember, satte det relativt kjapt. Trengte ikke vente på neste mensen eller noe som helst, skulle bare begynne på det når jeg fikk kjøpt det. Så etter 6 uker eller noe slikt som fikk jeg endelig mensen (6uker etter aborten og ikke fra jeg begynte på plasteret) . Men det var lite og varte lite. Så fikk jeg det igjen og nå har det var i 3 - 4 uker, snart mot den 5 uka! Hva er galt? Er det noe galt? Det t må det jo være! Synes det er utrolig ubehagelig, spesielt når det kommer til at kjæresten min er i militæret, ser han kun i helgene den første tiden når han ikke har vakt. Vi får ikke akkurat kost oss som vi vil. Jeg blir bare dårlig, smerter og kramper noen ganger, og vel... Brannbil er ikke det som frister mest å kjøre. :S Hva bør jeg gjøre? Bør jeg kontakte en lege? Noen som vet hva "feilen" kan være? :S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå